PracaGrupypl.praca.dyskusjegórnicy - przemyślenia w świetle dyskusji › Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
  • Data: 2003-08-11 07:38:06
    Temat: Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    Od: "Tomodati" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:4iAYa.147310$2j1.1977668@news.chello.at...

    > szybko

    > ale
    >
    > Temat główny był o górnictwie... ale chodziło mi o troszke co innego...
    > Chodzi mo o bezsensowne pompowanie w nierentowne kopalnie...(ale nie tylko
    > PKP i inne molochy)

    Zawsze tak bylo jest i bedzie. To sa zbyt duze kaski, by politycy nie
    skorzystali i nie obsadzili swoimi ludzmi :)
    Kasa, moj drogi, plynie szerokim strumieniem na wiejska w warszawie :-) Tam
    siedzi najwieksza mafia, z ktora nigdy nie wygrasz ...

    > Nie chodzi mi o cięcie wszyskiego... Mieszkam w Gdyni
    > W zagłębiu stoczniowym... w Gdyni mam 2 stocznie budujące statki (SA, i
    MW)
    > i chyba 2 stocznie remontowe (Nauta, i jest jakaś mała,która specjalizuje
    > się w
    > małych statkach)... i mimo wielkich problemów stoczniowych nie chciałbym
    > by jakakolwiek z nich przeszła na garnuszek państwa... bo niestety
    kolejnych

    Ty sie tego boisz i ja sie boje, ale glupki w parlamencie i urzedach miast
    maja to gleboko w dupie, maja swoje pensyjki, zalatwione przez kolegow,
    rodzine, kochankow... ich nikt nie ruszy. Wiec siedza takie glaby nieskazone
    zadna glebsza mysla. Takie roboty, wykonujace polecenia centrali :-)

    > zobowiązań Polska może po prostu nie wytrzymać... Siedzimy w bagnie i
    > wykopać się musimy... a utrzymywanie sztucznie jakiejkolwiek firmy lub
    > zakładu
    > pogrąża innych...

    Pograza, ale wiesz, musimy wyzywic w ten sposob tysiace darmozjadow w
    spostaci roznej masci tepych urzedasow. Takie panstwo, politycznie
    teoretycznie mamy kapitalizm ale mentalnie dalej socjalizm kroluje :-)

    Adas