PracaGrupypl.praca.dyskusjegórnicy - przemyślenia w świetle dyskusji › Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    From: "Tomodati" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    Date: Thu, 7 Aug 2003 12:22:27 +0200

    Witam,

    > Nie chce pomniejszać twojej wypowiedzi, ale jest aspekt psyhologiczny.
    Jeśli
    > człowiek robi coś powiedzmy 20 lat... to niestety, ale trudno mu
    wyobrazić,
    > nauczyć się wykonywania nowego zawodu... np sprzedawca pączków...

    Jejku to bedzie musial sobie zaczac wyobrazac siebie w innej roli, nie ma
    wyjscia.

    > Niestety nie jest to takie proste jak w teorii. Ale rady nie ma... trzeba
    > uciąć
    > pempowine kopalniom, bo albo Oni ,albo cała polska ;(

    Schodzisz na bardzo niebezpieczna droge, droge prowadzaca wyalienowania
    gornictwa a co za tym idzie Slaska, bo jednak czesc Slaska ma zatrudnienie w
    gornictwie, z ogolu spoleczenstwa. Mam nadzieje, ze nikt sie nie przyczepi
    do Twojej wypowiedzi, bo jakby nie bylo, kwestia obarczania gornictwa i
    Slaska za wszelkie niepowodzenia w kraju jest punktem zapalnym i moze szybko
    dojsc do wybuchu.

    Mieszkam w Katowicach ( Slask ) pracuje w Gliwicach ( Slask ) nie jestem ale
    czuje sie Slazakiem.

    Adas