PracaGrupypl.praca.dyskusjegórnicy - przemyślenia w świetle dyskusji › Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    From: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    Date: Thu, 07 Aug 2003 05:45:17 GMT

    > Nie szkodzi że dotychczas miał taki a nie inny zawód. Ja osobiście byłem
    juz
    > naprawde bliski zmiany swojego zawodu informatyka na jakiś inny nie mogąc
    > znaleźć zatrudnienia (obojętnie w jakiej formie).
    > Jak każdy, kto znalazł się w sytuacji nowej rzeczywistości taki ktoś musi
    > sobie odpowiedzieć na pytania: co umie, czego juz się nauczył, co chce
    > robić, czego może się nauczyć. I co najważniejsze - kogo poszukuje rynek .
    > odpowiadając sobie na te pytania dochodzi do wniosku, gdzie może szukać
    > pracy bo potrafi/jest w stanie się nauczyć zawodu.

    Nie chce pomniejszać twojej wypowiedzi, ale jest aspekt psyhologiczny. Jeśli
    człowiek robi coś powiedzmy 20 lat... to niestety, ale trudno mu wyobrazić,
    nauczyć się wykonywania nowego zawodu... np sprzedawca pączków...
    Niestety nie jest to takie proste jak w teorii. Ale rady nie ma... trzeba
    uciąć
    pempowine kopalniom, bo albo Oni ,albo cała polska ;(