PracaGrupypl.praca.dyskusje › ewidencja czasu

  • 1. Data: 2003-11-29 09:40:03
    Temat: ewidencja czasu
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

    Witam ponownie z tym samym pytaniem (poprzednie bez odzewu).
    Prowadze ewidencje czasu pracy dla pracownikow.
    Jeden z pracownikow ma zgode na jeden dzien wolny w tygodniu, przy czym musi
    on ten czas nadrobic w ciagu tego samego tygodnia.
    Jak mam oznaczyc taki dzien wolny, nadpracowany w ewidencji czasu pracy?
    Jako nieobecnosc uspawiedliwiona NU, chyba tak.
    Druga sprawa zwiazana z ewidencja: jesli ktos bierze urlop bezplatny np. na
    rok czasu, czy takie dni wtedy zaznacza sie w sob,ndz w karcie ewidencji (sa
    to dni dla niego wolne).

    Czekam na informacje.
    --
    pozdrawiam,
    - Asia

  • 2. Data: 2003-11-29 16:49:19
    Temat: Re: ewidencja czasu
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > rok czasu, czy takie dni wtedy zaznacza sie w sob,ndz w karcie ewidencji (sa

    NU - tak jak robisz dotychczas. Urlop bezpłatny zaznaczczć jak urlop
    wypoczynkowy i dopisac z boku , na marginesie ołówkiem - że to urlop bezpłany,
    bo w teczce spraw osobowych ( personalnej ) masz wniosek zaiteresowanego.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-11-29 16:54:58
    Od: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

> [...]
    > Jak mam oznaczyc taki dzien wolny, nadpracowany w ewidencji czasu pracy?
    > Jako nieobecnosc uspawiedliwiona NU, chyba tak.

    Jak najbardziej jest to nieobecnosc usprawiedliwiona

> [...]
    na
    > rok czasu, czy takie dni wtedy zaznacza sie w sob,ndz w karcie ewidencji

    Jak wiadomo okresu urlopu bezplatnego nie wlicza sie do okresu pracy, od
    którego zalezą uprawnienia pracownicze.
    Pracownik pisze podanie o urlop bezplatny okresla tam termin od...do....i w
    liscie obecnosci czy karcie ewidencji czasu pracy zaznaczasz ciągiem
    bezplatny (przy urlopie macierzynskim tez liczysz sob, i niedz. i wpisujesz
    macierzyński ciagiem)..
    Pozdr.
    Mionika

  • 4. Data: 2003-11-29 18:59:39
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

> [...]
    > liscie obecnosci czy karcie ewidencji czasu pracy zaznaczasz ciągiem
    > bezplatny (przy urlopie macierzynskim tez liczysz sob, i niedz. i

    Dzieki za odpowiedzi.
    Czyli mialam racje, a ktos probowal mnie w pracy poprawic i zwatpilam.
    Pozdrawiam serdecznie.
    - Asia.