PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop dla ojca

  • 1. Data: 2003-11-28 20:18:46
    Temat: Urlop dla ojca
    Od: "ori" <o...@o...pl>

    Witam,

    Czy po urodzeniu dziecka przez przysluguje ojcu
    urlop w pracy? (oczywiscie nie przez niego samego :) )

    pzdr

  • 2. Data: 2003-11-28 21:17:17
    Temat: Re: Urlop dla ojca
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Marcin Smieszek" <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>
    napisal w wiadomosci news:bq8d7a$crb$2@news.onet.pl...

    > AFAIK tak, z tym ze tuz po urodzeniu przysluguje matce, a potem matce
    > albo ojcu.

    Jest jakis dzien chyba urlopu okolicznosciowego z tego tytulu dla meza.
    Jesli nie wykorzystalo sie w dniu porodu, to najsensowniej chyba przeznaczyc
    go na dzien odbioru matki z dzieckiem ze szpitala

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2003-11-28 22:03:41
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

  • 4. Data: 2003-11-29 16:09:58
    Od: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

    Użytkownik "ori" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy po urodzeniu dziecka przez przysluguje ojcu
    > urlop w pracy? (oczywiscie nie przez niego samego :) )

    Pracownica po wykorzystaniu co najmniej 14 tygodni urlopu macierzynskiego
    moze zrezygnowac z pozostalej czesci tego urlopu .W tym przypadku pozostala
    czesc urlopu udziela sie ojcu (na jego pisemny wniosek) - ale pewnie nie o
    to chodzi!!!

    Z powodu różnych ważnych wydarzeń w życiu osobistym pracownik ma prawo do
    urlopu okolicznościowego. Jego wymiar jest uzależniony od okoliczności i
    wynosi:
    2 dni - z powodu urodzenia się dziecka, ( w kadrach musisz przedstawic
    skrócony akt urodzenia dziecka)

    pozdr

    Monika