PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracowal ktos w McDonalds ??

  • 1. Data: 2003-11-28 21:12:48
    Temat: Pracowal ktos w McDonalds ??
    Od: "Nowakowski" <m...@o...pl>

    Witam wsyzstkich,

    Mam do Was takie pytanie, czy ktos z Was pracowal w McDonalds lub nadal
    pracuje? Jak wyglada proces werbujacy nowych pracownikow i pozniej po
    ewentualnej akceptacji jak wyglada proces przeszkolenia do pracy w
    restauracji? No i ile wynosi wynagrodzenie?czy sa jakies rozne stawki (np:
    za prace na nocna zmiane(MCdrive) ???)

    Jestem studentem 2roku i jak narazie to jedyne miejsce gdize moge podjac
    prace. Za pomoc z gory dziekuje

    pozdrawiam wszystkich
    --

    "There is some fiction in your truth, and some truth in your fiction."