PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferuje prace Webdesign etc.

  • 1. Data: 2003-11-28 22:53:56
    Temat: Oferuje prace Webdesign etc.
    Od: "n...@h...com" <n...@o...pl>

    Witam,

    Mieszkam w Skandynawii i pracuje dla medialnych firm. Chciałem się zwrócić do
    osób zainteresowanych rożnymi zleceniami. Generalnie chodzi o małe projekty (1-2
    tygodniowe) ale jest szansa ze może się rozwinąć współpraca dalsza wymagająca
    dłuższego zatrudnienia. Jak na razie projekty maja być wykonywane na miejscu w
    Polsce i przesyłane do mnie. Moi klienci mogą być zainteresowani kompletnym
    serwisami zawierając ewentualny hosting serwisu. Poszukuje kandydatów na
    projekt(y) , osób mających już doświadczenie w budowaniu oraz tworzeniu serwisów
    www, używając flash/director, php, perl itd. Niezbędne portfolio z
    wcześniejszymi projektami własnymi czy tez komercyjnymi.

    Wymagana osoba powinna posiadać umiejętność budowania stron internetowych
    zarówno dla kampanii reklamowych jak również programów telewizyjnych. Liczy się
    szybki rezultat.

    Od zaraz poszukuje flash/java/director gier o tematyce sportowej. Musza zawierać
    kod oryginalnie wykonany przez zleceniobiorcę i w końcowej fazie projektu
    dostarczony jako &#8222;source code&#8221; i elementy graficzne które moi klienci
    mogą
    wymienić czy tez modyfikować na swoje potrzeby.

    W zależności od końcowego efektu projektu moi klienci mogą zaoferować dalsza
    współprace i nowe projekty.

    Poniżej podaje adresy stron internetowych które obrazują oczekiwany poziom
    niektórych zleceń.

    http://www.miniclip.com/sports.htm
    www.djuice.no
    www.vega.dk
    www.liquidchrome.net
    www.bravotv.com/Queer_Eye_for_the_Straight_Guy/index
    .html

    Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Mile widziane od kandydata kwota
    oczekiwanego wynagrodzenia za zlecenia. Oczekuje wyłącznie poważnych zgłoszeń.
    CV oraz portfolio proszę kierować na adres: n...@h...com

  • 2. Data: 2003-11-29 02:09:42
    Temat: Re: Oferuje prace Webdesign etc.
    Od: "Vaphell" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "n...@h...com" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:1508.0000028a.3fc7d203@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > bla bla bla

    Moze bede upierdliwy, ale NTG, goto -> pl.praca.oferowana

    V.

  • 3. Data: 2003-11-29 04:01:03
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Vaphell wrote:
    > Moze bede upierdliwy, ale NTG, goto -> pl.praca.oferowana
    nie bedziesz.
    poza tym gosc nie oferuje pracy, tylko zlecenia.

    marcin

  • 4. Data: 2003-11-29 14:29:14
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Marcin Smieszek
    <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> ihn
    news:bq925d$o7u$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > poza tym gosc nie oferuje pracy, tylko zlecenia.

    Przepraszam, a zlecenia to nie jest praca?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 5. Data: 2003-11-30 00:14:15
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sat, 29 Nov 2003 14:29:14 +0000 (UTC)
    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>
    wrote:

> [...]
    > news:bq925d$o7u$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.praca.dyskusje

    > Przepraszam, a zlecenia to nie jest praca?

    hehe ;)
    najwyrazniej coraz wiecej ludzi w Polsce utozsamia slowo praca z praca
    na etat.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 6. Data: 2003-11-30 00:18:36
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 29 Nov 2003 14:29:14 +0000 (UTC), "Peter 'Mikolaj'
    Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> zakodował:

    >Przepraszam, a zlecenia to nie jest praca?

    Nie. Zlecenie, to wykonywanie zlecenia. Umowa o dzieło, to wykonywanie
    dzieła. Dopiero umowa o pracę, to wykonywanie pracy.

    No, chyba, że jesteś fizykiem - wtedy trochę inaczej trzeba spojżeć na
    temat pracy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-11-30 00:20:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 28 Nov 2003 23:53:56 +0100, "n...@h...com"
    <n...@o...pl> zakodował:

    >Mieszkam w Skandynawii i pracuje dla medialnych firm.

    I chcesz o tym podyskutować?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2003-11-30 07:34:18
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 30 Nov 2003 01:18:36 +0100
    Kaizen <x...@c...sz> wrote:

> [...]
    >
    > Nie. Zlecenie, to wykonywanie zlecenia. Umowa o dzieło, to wykonywanie
    > dzieła. Dopiero umowa o pracę, to wykonywanie pracy.

    nieprawda.
    etat, umowa o dzielo czy zlecenie to sa FORMY pracy.

    formy, zdefiniowane przez istniejace prawo.

    w czasach prehistorycznych np. zadnej "umowy o prace" czy etatow nie bylo, a
    ludzie CIAGLE pracowali.

    praca to swiadome dzialanie wykonywane w celu osiagniecia okreslonego
    efektu.
    praca moze byc za pieniadze, a moze byc na zasadzie barteru albo
    'darmowa' albo hobbystyczna.
    forma pracy moze miec okreslone uregulowania prawne, ale to CIAGLE jest
    praca!

  • 9. Data: 2003-11-30 14:00:50
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Kaizen <x...@c...sz> ihn
    news:7odisvg9816rvul608fe5rqnklj1lck7sp@4ax.com: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.praca.dyskusje

    > Nie. Zlecenie, to wykonywanie zlecenia.

    Tiaaa...
    Zdarzyło mi się pracować od 08:00 do 16:30 codziennie przez dwa
    miesiące w pewnej firmie na umowę zlecenie. Rozumiem, że wtedy nie
    pracowałem?

    > Umowa o dzieło, to wykonywanie dzieła.

    Dzieło można wykonywać przez kilka miesięcy z rzędu, dzień w dzień
    za całkiem niezłe pieniądze - to pewnie też nie jest praca?

    > Dopiero umowa o pracę, to wykonywanie pracy.

    Też niekoniecznie. Przez pół roku pracowałem w jednej z agend
    MSWiA, gdzie raczej byłem zatrudniony, niż pracowałem...

  • 10. Data: 2003-12-01 22:50:42
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > hehe ;)
    > najwyrazniej coraz wiecej ludzi w Polsce utozsamia slowo praca z praca
    > na etat.

    W rozumieniu kodeksu pracy jest kilka rodzajów umów o prace.
    natomiast umowa-zlecenie i umowa o dzielo sa umowami wynikajacymi z kodeksu
    cywilnego.
    Czyli nie sa umowami o prace.

    Sa umowami okreslajacymi zasady WSPÓLPRACY.
    i oczywiscie z jednym masz racje - jakakolwiek by umowa nie byla, lepiej
    zeby byla niz mialo by jej nie byc.

    pzdr
    gromax