PracaGrupypl.praca.dyskusjee-mailem, czy listem tradycyjny? › Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
    Date: Mon, 18 Jul 2005 14:40:44 +0200

    In article <op.st3yr40b0ohrn9@donkichot>,
    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela> wrote:

    > Oraz umiejętność posługiwania się imiesłowami.
    >
    > Proponuję też dostarczyć swoje zdjęcie z plaży, by pracodawca potrafił
    > ocenić naszą dbałość o sylwetkę.

    Tez mi sie tak wydaje.

    A tak powaznie - to chyba juz nie ma takich pracodawcow. W kazdym razie
    ja sie na takich nie natknalem. Przy okazji przypomina mi sie, jak
    kiedys wyslalem kilkadziesiat maili - do wszystkich firm reklamujacych
    sie jako HR w GW. Z cv w postaci zalacznika pdf.
    O ile pamietam, to jedyne odpowiedzi, jakie otrzymalem przyszly w
    kodowaniu cp1250 i zawieraly uwage, ze moj zalacznik jest nieczytelny,
    bo w jakims dziwnym formacie 'niezgodnym z formatem .doc'. Kilka maili
    przyszlo z niewypelnionym polem 'subject', co wskazywaloby na to, ze
    pracownicy tych agencji nie zdaja sobie sprawy z istnienia fukcji reply
    w programach pocztowych.

    TA