PracaGrupypl.praca.dyskusjee-mailem, czy listem tradycyjny? › Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
  • Data: 2005-07-20 08:24:00
    Temat: Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś posiada doświadczenia w tym zakresie?

    Każdy kto szukał pracy i wie co to internet :-)

    Moja rada:
    Włóż garnitur, wydrukuj papiery, jedź osobiście to działu kadr. Ja tak
    zrobiłem ostatnim razem, od razu rozmawiałem z osobą odpowiedzialną za
    rekrutację. Tydzień później z szefem działu, w którym miałbym pracować, a
    potem z prezesem...efekt:...mam pracę :-)

    Jeśli dostępu broni jakiś burak na dyżurce to chyba najlepiej wysłać
    e-mailem i pocztą.(Ja wysyłałem głównie w sposób podany w ogłoszeniu,a jak
    zdażyła się ta firma pod nosem to pojechałem).

    pozdro , powodzenia