eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjee-mailem, czy listem tradycyjny? › Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
  • Data: 2005-07-19 22:23:17
    Temat: Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MHCMega" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dbjthp$fnn$1@news.wp.pl...
    >
    > Hej,
    >
    > Jesli tylko mozna to emailem. W pewnej firmie w ktorej bylem na
    rozmowie
    > panienka, zlozeczac pod nosem, wlasnie przepisywala czyjs list do
    kompa.
    > Wyslala go potem do HR za granice za pomoca emaila :)
    > I zalaczniki w Wordzie! CV nie czytaja administratorzy sieci ale
    sekretarki
    > co znaja worda, excela i outlooka!

    Rozumiem, że każdy bezrobotny zaczyna szukanie pracy od kupna
    zestawu MS Office za ca.1000zł?


    > Acrobat readera maja tylko jak ktos przypadkiem im zainstalowal:)

    Jeśli żądają apliakcji drogą elektroniczną, to AR jest podstawą
    IMHO. To tak, jakby firma miała faks, ale nie umiała z niego korzystać
    (tzn. dokumenty dochodziłyby, ale nie byłyby czytane).

    L.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1