PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT

  • 21. Data: 2003-05-20 12:24:41
    Temat: Re: dyskryminacja
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > Nie zadzierajcie nosa, nawet nie wiecie jak to widać stojąc z boku.
    > A jeszcze jak rodzinka chwali się 'że mój syn _"zrobił magistra"_ ' !!! To
    już
    > macie przechlapane.
    > Optymizmu i koleżeństwa Wam zyczę!
    > Wiesiek.

    Panie Wiesku, dzieki za ta wypowiedz. Mysle, ze jest tutaj przyklad godny
    nasladowania.
    Rzucilem niedawno prace w najwiekszym polskim banku, i powiem tak:
    W wydziale pracowalo troche ludzi ze srednim i troche z wyzszym.
    Ci ze srednim wporzadku, troche zakompleksieni ale ok,
    Ci z wyzszym, 2 osoby z wdzialu zachowywaly sie jak tajni ageci wywiadu.
    Zawsze wywazone gesty,
    przemyslane wypowiedzi.Bardzo duzo opowiadali o studiach i swoim
    wykszatalceniu. Zauwazalna byla pogarda dla np. Pani zos. ktora nie
    rozumiala slowa zywcem wycietego ze slownika wyrazow obcych.
    Moj koles mgr ekonomii, bardzo wporzadku gosc, wogole nie wspominal o swoim
    wyksztalceniu, po prostu je mial. Byc czlowiekiem to znaczy wiele.
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2003-05-20 14:39:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Mnie tam od 40-tu lat mówili w firmie panie Wieśku. Sporadycznie !!! paie
    > inzyniaże, ale tylko wyraźnie młodsi.
    > Łatwiej było zidentyfikować pana Wieśka, niż pana inżyniera K.

    W czasach gdy studiowałem (UW), to jak się chciało komuś przypiec, to się
    mówiło z przekąsem "No i jak tam, Panie Inżynierze". Może to jest
    płaszczyzna innego konfliktu - międzu Inżynierami a Magistrami.

  • 23. Data: 2003-05-20 15:13:29
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > mówiło z przekąsem "No i jak tam, Panie Inżynierze". Może to jest
    > płaszczyzna innego konfliktu - międzu Inżynierami a Magistrami.

    a po ktorej stronie tego konfliktu stoja osoby z ,,mgr inż.'' przed nazwiskiem?

    pozdrawiam

    romekk [mgr inż. naturalnie ;-)]

  • 24. Data: 2003-05-20 15:33:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > a po ktorej stronie tego konfliktu stoja osoby z ,,mgr inż.'' przed
    nazwiskiem?

    One sieja ten ferment;))

  • 25. Data: 2003-05-20 15:50:38
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> napisał(a):

    > a po ktorej stronie tego konfliktu stoja osoby z ,,mgr inż.'' przed
    nazwiskiem?

    > pozdrawiam
    >
    > romekk [mgr inż. naturalnie ;-)]

    Zauważ, że zawsze jest mgr inż. - widziałeś kiedyś inż. mgr ? Nie będzie
    byle inzynier pluł nam (magistrom) w twarz.

  • 26. Data: 2003-05-20 16:02:48
    Od: "Ad" <a...@w...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zauważ, że zawsze jest mgr inż. - widziałeś kiedyś inż. mgr ?

    W tych klimatach trochę udoskonalone.

    Jak pomyślę jaki ze mnie magister to aż boję się
    iść do lekarza.
    Ad

  • 27. Data: 2003-05-20 22:08:33
    Od: k...@p...onet.pl

    > Zauważ, że zawsze jest mgr inż. - widziałeś kiedyś inż. mgr ? Nie będzie
    > byle inzynier pluł nam (magistrom) w twarz.

    Romuś! Zanim przestaną (jeżeli przestaną) rzucać za Tobą nakrętkami po
    warsztacie, pewnie upłynie wiele czasu. Zanim bąblicha przestanie Ci buzowac
    pod czerepem, możesz stracić cały "autoryt" pana magistra inżyniera.
    Ja nie zamienię swojej wiedzy i doświadczenia za Twoją chociem inżynier. A już
    napewno za Twoją butę pokory do techniki.
    Wiesiek.
    PS. To tacy jak Ty bufoni psują stosunki między ludźmi.

  • 28. Data: 2003-05-21 00:10:15
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    k...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > napewno za Twoją butę pokory do techniki.
    > Wiesiek.
    > PS. To tacy jak Ty bufoni psują stosunki między ludźmi.

    a ludzie tacy jak ty nie zauwaza ironii, nawet jakby ich walnela w
    czolko i sie przedstawila ;)))

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 29. Data: 2003-05-21 00:12:49
    Od: k...@p...onet.pl

    > a ludzie tacy jak ty nie zauwaza ironii, nawet jakby ich walnela w
    > czolko i sie przedstawila ;)))
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller

    Pani Nino! Ja mam aż "za duże poczucie humoru, żartów i ironii".
    Ale tu nie widać ironii. Ja to tak odebrałem. Znajomość sytuacji w środowisku
    magisterków pozwala mi tak to odbierać jak odebrałem. Proszę mi wieżyć, z
    zadufaniem młodych mgr-ów spotkałem się tak wiele raz, że tu nie widzę ironii
    tylko to co napisałem. Jestem ze stary na przejmowanie się ich zachowaniem, ale
    co prawda to prawda.Wiedza taka sobie, doświadczenie życiowe mizerne,zawodowe
    nijakie, bo skąd? Ale zadzierać nos potrafią. Nie jestem zakompleksiony.
    Wiem co piszę. Prawie pół wieku spędziłem w robocie. Z postów wiem, że Pani
    jest filozofem. A ja inżynierem, który dotykał tego palcami.
    Jeżeli Panią uraźiłem przepraszam, ale Pani sądząc z mailo ma poczucie humoru
    choć moze mały kontakt z mgrinżami.
    Pozdrawiam. Wiesiek.

  • 30. Data: 2003-05-21 00:49:49
    Od: k...@p...onet.pl

    > ;))))))

    Pewnie jest z poczuciem humoru, bo jak widze Pani by z ponurakami nie
    przestawała. Ale tych śmieszków zaznaczajacych ironię zapomniał! A to by
    zmieniało stosunek przed i po piszcy do autora.
    Sorry za wieżę/ wierze-wiara w poprzednim poście. Wypskło się dziadkowi.
    Za 10 min. administrator zrobi mi przerwe na sprzątanie na serwerze. Jak
    by "co" to kliknę rano.
    Pozdrawiam, Wiesiek.