PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2003-05-19 09:20:49
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Witam

    30 kwietnia odeszlam z pracy (porozumienie stron, aczkolwiek na prosbe
    pracodawcy - kazdy pewnie wie o co chodzi).
    Dzis bylam po swiadectwo pracy, a tu w kadrach (kadry mam w innym miescie)
    nawet nie wiedza, ze jestem zwolniona i nic panie nie przygotowaly.
    Wiem, ze pracodawca ma 7 dni na wydanie swiadectwa pracy (poczta nie
    dotarlo, sparwdzilam na poczcie czy jakis polecony nie lezy, bo moze dzieci
    awizo wyciagnely ze skrzynki), ale co z tego?
    Sad pracy nie dziala zbyt szybko - jest sposob na pracodawce, by wydal to
    swiadectwo?

  • 2. Data: 2003-05-19 09:34:00
    Temat: Re: swiadectwo pracy
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Vei <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > awizo wyciagnely ze skrzynki), ale co z tego?
    > Sad pracy nie dziala zbyt szybko - jest sposob na pracodawce, by wydal to

    Bez świadectwa pracy nikt cię nie zatrudni, nie wiem nawet, czy
    zarejestrujesz się jako bezrobotna. Powiedz, że jak przez brak świadectwa
    pracy ucieknie ci jakas robota, to ich podasz do sądu i zażądasz
    odszkodowania. Jest ogromna szansa, że wygrasz. Wypisanie świadectwa pracy
    to zajęcie na 15 minut.

  • 3. Data: 2003-05-19 16:32:11
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    Dodatkowo postrasz PIPem

  • 4. Data: 2003-05-19 17:05:19
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 19 May 2003 09:34:00 +0000 (UTC), " leszek"
    <s...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Bez świadectwa pracy nikt cię nie zatrudni,

    A to niby czemu??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-05-19 22:15:01
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Bez świadectwa pracy nikt cię nie zatrudni, nie wiem nawet, czy
    > zarejestrujesz się jako bezrobotna.
    nie zarejestruje sie. to pierwsza pozycja w liscie dokumentow potrzebnych do
    rejestracji.

    > Powiedz, że jak przez brak świadectwa
    > pracy ucieknie ci jakas robota, to ich podasz do sądu i zażądasz
    > odszkodowania. Jest ogromna szansa, że wygrasz. Wypisanie świadectwa pracy
    > to zajęcie na 15 minut.
    nie powiedz tylko napisz i zostaw takie pismo za potwierdzeniem w
    sekretariacie firmy. watpie aby znalezli uzasdniona przyczyne do niewydania
    na czas (ostatni dzien pracy) a wtedy na prawde mozesz sie postarac o
    odszkodowanie.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

    PIP tak czy owak mozesz poslac na kontrole.