PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezpłatny

  • 1. Data: 2003-05-19 12:14:32
    Temat: Urlop bezpłatny
    Od: "gustafo" <g...@b...wp.pl>

    Witam

    Mam takie oto pytanko: Biorę urlop bezpłatny na trzy miesiące, czy moj
    pracodawca jest w jakikolwiek sposób obciążany za to, ze jestem zatrudniony
    (zusy, podatki itp). Dodam, ze jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas
    nieokreślony.
    I jeszcze jedno, to, ze biore urlop bezpłatny nie wpływa na to, ze nie moge
    wziąść urlopu płatnego, który mi przysługuje prawda?

    Z góry dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-19 22:09:18
    Temat: Re: Urlop bezpłatny
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    moge
    > wziąść urlopu płatnego, który mi przysługuje prawda?

    a wrecz nawet najpierw musisz wykozystac nalezny urlop platny zeby pojsc na
    bezplatny. pracodawca nie jest w tym czasie (bezplatnego) obciazany bo
    znikasz z listy plac.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 3. Data: 2003-05-20 10:16:12
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    gustafo <g...@b...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > (zusy, podatki itp). Dodam, ze jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas
    NIE
    > I jeszcze jedno, to, ze biore urlop bezpłatny nie wpływa na to, ze nie moge
    > wziąść urlopu płatnego, który mi przysługuje prawda?
    >
    > Z góry dzięki i pozdrawiam

    Zapoznaj się z art. 174 - 175 i 155 ze znczkiem 2 kp.Pozdrawiam.