PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inteligo - romzowa o pracę w centrali telefonicznej

  • 1. Data: 2003-05-19 13:37:42
    Temat: Inteligo - romzowa o pracę w centrali telefonicznej
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>

    Witam

    Mam we środę spotkanie z panią z Inteligo, bo poszukują studentów do pracy
    jako "pracownik działu telefonicznej obsługi klienta". Rozmowa ma trwać
    ponoć 3 godziny.
    Czy może ktoś był na rozmowie w sprawie pracy na tym stanowisku (ewentualnie
    może być też inna forma), bo nie wiem jakich pytań mam się spodziewać w
    związku z tą posadą. Za wszelką pomoc dziękuję z góry

    Pozdrawiam, Sebastian

  • 2. Data: 2003-05-19 19:39:36
    Od: "Marcin" <d...@n...wp.pl>

    Raczej beda Cie testowac niz przesluchiwac. Sprawdza przede wszystkim
    odporność na stres, poprawna ortografia, umiejętność pisania na kompie,
    wyraźna dykcja. wspolczuje planowanego stanowiska, ale ja tez tak zaczynalem
    i teraz mi to procentuje
    pozdrawiam
    MD