PracaGrupypl.praca.dyskusje › dylematy

  • 11. Data: 2003-10-22 19:54:57
    Temat: Re: dylematy
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-10-22 21:46:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Artur Żmudzki* skreślił te oto słowa:

    > Ach, brat mówisz ;-)

    W dodatku rodzony, a nie przyrodni :)

    > A to chyba nie ma większego akurat znaczenia?

    Hmmmm... sporo zalezy od szefa...

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 12. Data: 2003-10-22 20:33:58
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Bedace atutem wylacznie przy zmianie pracodawcy z makro na tesco (abo
    jakos
    > tak). Jezeli ma predyspozycje, zaciecie i ochote na bycie wyzsza forma
    > zaopatrzeniowca/akwizytora - makro.

    Mialam na mysli raczej to, ze gdyby chcial zmienic prace, ma juz
    potencjalnych 250 kandydatow na nowego pracodawce (chociaz to utopia, ale
    pomarzyc mozna:))

    > Jezeli nie ma - praca w ktorej uczciwie mu mowia, ze chca zainwestowac w
    > jego rozwoj. Zwlaszcza transport. Sie granica Unii za chwile przesuwa.

    A tu trzeba by jeszcze pomyslec jaka bedzie w tej branzy konkurencja jak juz
    sie granica przesunie.

    Aga

  • 13. Data: 2003-10-22 20:53:42
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2h6vjpvmt6pr$.dlg@Lia.pyry.net...

    > Hmmmm... sporo zalezy od szefa...

    Bingo, ale jeden szef wiochy... ups... wiosny nie czyni ;-)
    Znaczy się po jednym szefie, który fakt, może okazać się
    burakiem nie oceniajmy całości firmy.

    pozdrawiam
    Art

  • 14. Data: 2003-10-22 21:00:57
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-10-22 22:53:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Artur Żmudzki* skreślił te oto słowa:

    > Bingo, ale jeden szef wiochy... ups... wiosny nie czyni ;-)
    > Znaczy się po jednym szefie, który fakt, może okazać się
    > burakiem nie oceniajmy całości firmy.

    Tak szczerze... jak czytam ze osoba majaca zajmowac sie 'złotymi
    klientami' firmy ma zarabiac 1000 zł to cala firma wpisuje sie w obraz
    Makro jaki mam po 2 latach doswiadczen mojego brata z nimi.

    No ale to tylko moje wnioski z tego co wiem i z tego co czytam tutaj :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 15. Data: 2003-10-22 22:16:16
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "Karol Szmid" <k...@i...pl> wrote in message
    > Witam serdecznie szanownych Grupowiczów.

    ..cut..

    > Pozdrawiam, Karol Szmid
    > k...@i...pl

    Rownież Cie witam
    i od razu mowie spedycja :-)
    mozna dobrze zarobic,
    a makro ? w makro to ja kupuje wegiel na grilla.

    Pozdrawiam
    mikl

  • 16. Data: 2003-10-22 22:43:57
    Od: "Niego" <n...@p...onet.pl>

    a ja wybieram Makro - kontakty to jest to!
    spedycja? - jakas podejrzana ta wyplata na stazu - wydaje mi sie ze jakbym
    to ja rekrutowal, to nie zatrudnilbym kogos kogo nie bylbym pewien, ze sobie
    poradzi.
    pozdrawiam
    mariusz

  • 17. Data: 2003-10-22 23:21:19
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1skdw0u7f20rv.dlg@Lia.pyry.net...
> [...]
    obraz
    > Makro jaki mam po 2 latach doswiadczen mojego brata z nimi.

    Tak, ta kwota rzeczywiście nie robi wrażenia. Niestety nie wiem
    jak dokładnie wyglądają wszystkie składniki pensji w DKK.
    Trzeba by poskładać te premie kwartalne i roczne, dodać trudno
    obliczalny profit w postaci korzystania ze służbowego Opla Corsy
    i wtedy można by coś więcej powiedzieć ;-)

    pzdr
    Art

  • 18. Data: 2003-10-23 04:12:55
    Od: "irek" <j...@N...pl>

> [...]
    > spedycja? - jakas podejrzana ta wyplata na stazu - wydaje mi sie ze jakbym
    > to ja rekrutowal, to nie zatrudnilbym kogos kogo nie bylbym pewien, ze

    A jak skonczysz 35 lat to bedziesz za stary na handlowca, i (starym) facetem
    bez doswiadczenia dla jakiejkolwiek innej firmy. A samochod to z dobrej
    pensji jako fachowiec kupisz sobie bez problemu. No i ta nazwa w CV
    "domokrazca" :-))))
    pozdrawiam
    Irek

  • 19. Data: 2003-10-23 08:22:05
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > Makro jaki mam po 2 latach doswiadczen mojego brata z nimi.
    >
    > No ale to tylko moje wnioski z tego co wiem i z tego co czytam tutaj :)

    a mi się wydaje ze puszczanie do "złotych klientów" delikwenta bez
    doświadczenia to jakieś ... hmm nieporozumienie... chyba ze to złoto to
    takie sztuczne jest.. ;)