PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dane osobowe w Dialogu

  • 1. Data: 2003-10-22 16:47:04
    Temat: Dane osobowe w Dialogu
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    Witam

    Spotkała mnie dziwna sprawa więc postanowiłem Wam napisać.
    Zadzwonił do mnie pracownik Dialogu i spytał czy jestem kierownikiem telepunktu TPSA,
    bo kiedyś aplikowałem na to stanowisko.
    Kiedy zdziwiony odpowiedziałem, że nie jestem zaproponował mi ........... pracę
    reprezentanta handlowego w Dialogu.
    Niby wszystko fajnie, ale mam pytanie: Skąd Dialog wie o mojej aplikacji do TPSA?
    W końcu to konkurencja i nie posądzam pracowników TEPSY o przekazywanie dokumentów
    kolegom po fachu z Dialogu.
    Może to firma rekrutacyjna udostępnia moje dane osobowe?!
    Jeśli moja aplikacja (dane osobowe) krąży po całej Polsce to chyba ktoś tu łamie
    prawo.
    Fe, Panowie nieładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-22 16:57:33
    Temat: Re: Dane osobowe w Dialogu
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    (...)
> [...]
    > tu łamie prawo.
    > Fe, Panowie nieładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Z drugiej strony to chyba dobrze, że informacja krąży (o ile jest
    wykorzystywana w celu do jakiego została udostepniona) - stan, w którym
    nikt nic o nikim nie wie trudno uznać za optymalny.

    Pzdr: Catbert EHRM

  • 3. Data: 2003-10-24 06:11:53
    Od: "Mariusz Czurejno" <c...@g...pl>

    Bo to już jest paranoja w naszym kraju, wwzystkie dane sa chronione absurd oraz
    prawie wszystko to molestowanie seksualne

    ---

  • 4. Data: 2003-10-24 08:35:55
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Mariusz Czurejno napisał, Dnia 03-10-24 08:11:
    > Bo to już jest paranoja w naszym kraju, wwzystkie dane sa chronione

    Ja uważam, że to dobrze, że byle akwizytor czy inny telemarketer, noł
    ofens, nie wydzwania do mnie bez sensu blokując linię i wyrywając np. z
    kąpieli.

    > absurd oraz prawie wszystko to molestowanie seksualne

    Ooo, Masz jakieś niemiłe doświadczenia?
    I co to jest wg Ciebie prawie wszystko? Klepanie tłumaczki po pupie, to
    dla Ciebie jak rozumiem zwykły przejaw męskiego uznania?

    Wyłącz HTML, odpowiadaj pod cytatem i poczytaj netykietę

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl