PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypelnianie formularza 'swiadectwa pracy'

  • 1. Data: 2003-10-22 15:24:32
    Temat: wypelnianie formularza 'swiadectwa pracy'
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam,

    odbywam staz absolwencki w dziale kadr jednej z uczelni wyzszych w Lodzi.
    pracuje w pokoju z przemilymi paniami, ktore obecnie zajmuja sie
    wypisywaniem drukow Rp-7 i swiadectw pracy do ZUSu (wiadomo w jakim celu
    ;-)).
    ...a, ze mnostwo sposrod bylych pracownikow uczelni zglasza sie 'za piec
    dwunasta', to kolezanki z pokoju maja maxymalne urwanie glowy.

    chodzi o to, ze chcialbym im pomoc w szybkim wypelnianiu drukow swiadectw
    pracy, ktore wypelniaja w wordzie.
    widze jak sie mecza, wpisujac dane na swiadectwo - wpisujac poszczegolne
    wyrazy w wykropkowane linie.
    i widze takze, jak sie mecza pozniej, aby dopasowac wykropkowane linie,
    pomiedzy wpisywanymi wyrazami, a marginesami dokumentu i ile czasu to
    zajmuje.

    czy moze ktos spotkal sie z jakims darmowym programe ulatwiajacym szybkie
    wypelnianie takiego swiadectwa pracy?
    cos jak programy pomagajace wypelniac PITy, gdzie jest gotowy formularz
    kulkustronnicowy i wpisuje sie tylko dane, bez martwienia sie o rodzaj,
    wielkosc i pozycje czcionki....

    moze sa jakies takie gotowe formularze ulatwiajace szybkie wpisywanie
    danych?

    dzieki za wszelka pomoc i info...

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-10-22 15:48:23
    Temat: Re: wypelnianie formularza 'swiadectwa pracy'
    Od: "Włodzimierz Giller" <g...@a...waw.pl>

    najprościej zrobić to w Accessie - od razu będzie mała baza danych
    wypisanych druczków

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Włodzimierz Giller
    > WARSZAWA <
    g...@p...onet.pl
    http://giller.republika.pl/ - Informacje o skanowaniu i
    częstotliwościach.

    In God we trust - others we monitor
    Bogu ufamy - resztę monitorujemy

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    UWAGA !! UWAGA !!
    Połącz się na PMR 446

    Jeżeli masz radiotelefon PMR446 to włącz kanał 3 i CTCSS nr 14 (107,2 Hz)
    Kanał 3(14) - będzie ogólnopolskim kanałem wywoławczym.

    Pełne dane ogólnopolskiego kanału PMR446 to:

    Kanał 3 - 446,03125 MHz
    CTCSS - 107,2 Hz

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 3. Data: 2003-10-22 16:02:44
    Temat: Odp: wypelnianie formularza 'swiadectwa pracy'
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    U mnie w pracy do podobnych celów (wystawianie dokumentów na specjalnych drukach)
    zrobili sobie arkusz Excela który z "normalnego" arkusza xls przenosił dane do
    sąsiedniego (już "sformatowanego" pod poszczególne rubryczki druku) automatycznie
    wstawiając odpowiednie dane we właściwą komórkę (i co za tym idzie właściwe
    miejsce).

    Pozdro,

    --
    Janusz Kęsik
    j...@g...pl

  • 4. Data: 2003-10-22 16:43:50
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    ...chodzi o to, ze chciałbym im pomoc w szybkim wypełnianiu drukow swiadectw
    pracy, ktore wypelniaja w wordzie....

    ...czy moze ktos spotkal sie z jakims darmowym programe ulatwiajacym szybkie
    wypelnianie takiego swiadectwa pracy?..

    skoro tak bardzo chcesz im pomóc to rusz głową!

    weź ten word-owski dokument, wyświetl pasek narzędzi Formularze, wielokropki
    zamień polami tekstowymi z tejże zakładki, ustaw w ich właściwościach
    długość i inne potrzebne duperele, na koniec włącz ochronę formularza,
    zapisz jako szablon i gotowe!!!

    Prawda że to nie było trudne???

    'Dżizas', czego was uczą w tych nowoczesnych 'skomputeryzowanych'
    szkołach??? Ani myślenia, ani obsługi komputera (bo edytor tekstu to chyba w
    dzisiejszych czasach podstawa). Ja chyba się naprawdę starzeję..

    Pozdrawiam
    PW

  • 5. Data: 2003-10-23 07:20:41
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    > cos jak programy pomagajace wypelniac PITy, gdzie jest gotowy formularz
    > kulkustronnicowy i wpisuje sie tylko dane, bez martwienia sie o rodzaj,

    Jest. Sa tam tez inne gotowe formularze. progarmik latwiutki i prosciutki w
    obsludze.
    http://www.pity.pl/druki/

    Pozdrawiam
    m.

  • 6. Data: 2003-10-24 20:46:17
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bn7vg5$ipt$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest. Sa tam tez inne gotowe formularze. progarmik latwiutki i prosciutki
> [...]

    o! dziekuje za wskazowke, znaczy sie ..link :)
    swietny programik :)
    i mozna wypelniac tyle innych formularzy :) i do tego darmowy program.

    dziekuje bardzo,
    tomek