PracaGrupypl.praca.dyskusje › Astech pl

  • 1. Data: 2003-10-22 18:43:24
    Temat: Astech pl
    Od: "dmft" <d...@o...pl>

    Witam

    Czy jestescie w posiadaniu jakichś informacji na temat ASTECH POLSKA?
    Warunki pracy, placy stabilnosc. Chodzi mi o stanowiska kierownicze.
    Niedawno Astech oglaszal sie, iz posiada do obsadzenia kilka takowych

    Pozdrawiam

    dmft <- w skrócie bo brzydko zabrzmi ;)

  • 2. Data: 2003-10-23 06:46:16
    Temat: Re: Astech pl
    Od: Michal Sitkowski <Z...@o...pl>

    dmft wrote:
    > Witam

    Czesc,

    > Czy jestescie w posiadaniu jakichś informacji na temat ASTECH POLSKA?
    > Warunki pracy, placy stabilnosc. Chodzi mi o stanowiska kierownicze.
    > Niedawno Astech oglaszal sie, iz posiada do obsadzenia kilka takowych

    Bylem tam swego czasu na rozmowie. Na Twoje pytania nie odpowiem bo w
    koncu nie tam nie wyladowalem, ale proces rekrutacji wywarl na mnie
    bardzo dobre wrazenie. Mialem odczucie ze od poczatku jestem partnerem w
    rozmowie a nie petentem, jak to sie gdzie indzej zdarzalo.

    Podobno ich wlascicielem jest Altkom. Moze to jest jakis trop.

    Pozdrawiam,
    Michal