PracaGrupypl.praca.dyskusje › dotyczy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-07-30 16:05:22
    Temat: dotyczy pl.praca.oferowana
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    Czy tylko Urzad Pracy z Legnicy stac na to ze ogloszenia o miejscach pracy
    wrzucaja na newsy ?
    W innych urzedach pracy pewnie maja kiepskich informatykow.
    Jak ktos z jakiegos UP to czyta, to ja sie pisze na taka posade i moze
    nastepny Urzad Pracy zacznie sie oglaszac. ;-)
    ech....

    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl

  • 2. Data: 2003-07-30 17:31:34
    Temat: Re: dotyczy pl.praca.oferowana
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Maciej_NT napisał:
    > Czy tylko Urzad Pracy z Legnicy stac na to ze ogloszenia o miejscach pracy
    > wrzucaja na newsy ?

    a czy za to są pobierane opłaty?
    chyba nie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-07-30 17:42:17
    Od: r...@r...pl

    > Czy tylko Urzad Pracy z Legnicy stac na to ze ogloszenia o miejscach pracy
    > wrzucaja na newsy ?
    > W innych urzedach pracy pewnie maja kiepskich informatykow.

    a moze w innych UP maja zarejstrowanych bezrobotnych i nie musza szukac
    _praconwikow_...

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-07-30 17:58:27
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > a moze w innych UP maja zarejstrowanych bezrobotnych i nie musza szukac
    > _praconwikow_...

    to zamieszcza wojewodzki urzad pracy
    oferty z pupow sa pod adresem: http://epuls.praca.gov.pl/

    Jean