PracaGrupypl.praca.dyskusje › odrzucilem

  • 1. Data: 2003-07-30 13:48:54
    Temat: odrzucilem
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    Moze jestem rozrzutny
    Zadzwonili kolesie z firmy, do ktorej wyslalem CV. Mowi facet, ze praca jest
    w W-wie, no a ja w Trojmiescie mieszkam, co ja na to.
    JA na to, ze chetnie przeniose sie, tylko wszystko zalezy od warunkow,
    pogadajmy.
    To oni ze warunki sa kiepskie i w takim razie dziekuja, no ja tez dziekuje,
    milo bylo pogawedzic.

    Kumple w krzyk: trzeba bylo brac! O warunkach nie napominac.
    Ja mysle, ze im nie zalezalo, tak zadzwonili, a nuz zlapia frajera.
    W koncu za darmo w stolicy nie da sie mieszkac i co sucharami zyc?.
    pozdr
    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 2. Data: 2003-07-30 14:35:34
    Temat: Re: odrzucilem
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    b2d2 <modul(olejolejolejto)@gratka.pl> napisał(a):

    > Kumple w krzyk: trzeba bylo brac! O warunkach nie napominac.
    > Ja mysle, ze im nie zalezalo, tak zadzwonili, a nuz zlapia frajera.
    > W koncu za darmo w stolicy nie da sie mieszkac i co sucharami zyc?.

    To zalezy co to miala byc za praca - jak byly jakies perspektywy (co z opisu
    raczej nie wynika) to trzeba bylo brac. Jak rzeczywiscie szukali frajera -
    niech szukaja dalej.

    ki

  • 3. Data: 2003-08-01 21:29:25
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl> wrote in

    /ciach..../

    > Kumple w krzyk: trzeba bylo brac! O warunkach nie napominac.
    > Ja mysle, ze im nie zalezalo, tak zadzwonili, a nuz zlapia frajera.
    > W koncu za darmo w stolicy nie da sie mieszkac i co sucharami zyc?.

    Jesli szukasz potwierdzenia, ze slusznie zrobiles to masz je i ode mnie. A uwagami
    kumpli
    sie specjalnie nie sugeruj - czasem lepiej o swoich decyzjach nie wspominac, latwiej
    wowczas zachowac spokoj wewnetrzny.

    Pozdrawiam,
    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.