PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktor - stop dyskryminacji › Re: doktor - stop dyskryminacji
  • Data: 2006-08-21 16:48:12
    Temat: Re: doktor - stop dyskryminacji
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Stypednium dostaje jakis procent doktorantow,
    > u mnie bylo to 40%, a byl rok, ze nie dostal nikt

    A u mnie w tym roku stypendiow bylo wiecej niz chetnych. Wiec to jednak mocno
    zalezy od miejsca (tutaj: bardzo dobry wydzial na bardzo dobrym uniwerku,
    najlepsi wyjezdzaja na doktorat za granice).

    > Nie ma asystentury, skasowano ja w latach 90. Albo jestes doktorantem,
    > albo masz etat (co na wiekszosci kierunkow graniczy z cudem)

    Hmm, a moi znajomi jakos jeszcze jako studenci V roku dostali etaty asystenckie
    (bo brakowalo cwiczeniowcow). Wiec znowu pudlo.

    > Zaoczny doktorat (eksternistyczny) to pare tysiecy rocznie - takie sa
    > stawki.

    Nie znam nikogo takiego, ale przeciez mozesz robic studia doktoranckie bez
    stypendium i wtedy nie prowadzisz zajec, wiec masz zajety ~1 dzien w tygodniu
    (znajoma wlasnie zaczyna, bala sie, ze nie dostanie stypendium i sie o nie nie
    starala - dostalaby na pewno).

    > Ale masz racje, wszystkoz alezy od dziedziny

    Jak widac bardzo.

    Kasia