PracaGrupypl.praca.dyskusje › "dofinansowanie" studiow

  • 1. Data: 2003-02-20 05:06:10
    Temat: "dofinansowanie" studiow
    Od: b...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Czy studiujac (zaocznie) mam mozliwosc uzyskania jakiejs
    'pomocy' od pracodwacy? Jak to wyglada ?

    pozdrawiam,

    --
    Dominik (WWW)

  • 2. Data: 2003-02-20 07:14:30
    Temat: Re: "dofinansowanie" studiow
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.
    >
    > Czy studiujac (zaocznie) mam mozliwosc uzyskania jakiejs
    > 'pomocy' od pracodwacy? Jak to wyglada ?

    Możliwość jest. Piszesz podanie, najlepiej jakbyś im zagaił, że są to
    studia, które są związane z Twoją pracą w firmie. Oni tak zrobią co zechcą.
    Byc może dadzą Ci papier do podpisania, że się nie zwolnisz przez kilka lat
    od skończenia studiów.

  • 3. Data: 2003-02-20 11:01:43
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    > (...) Oni tak zrobią co zechcą.
    > Byc może dadzą Ci papier do podpisania, że się nie zwolnisz przez kilka
    lat
    > od skończenia studiów.

    Oczywiscie ze TAK.
    Mialem dwie takie propozycje, olalem obie bo balem sie ze sie wpakuje w
    bigos.
    I pewnie by tak bylo, masz tu pensje synu 2000 i podpisz ze popracujesz se 5
    latek po studiach.
    Podpiszesz i koniec 5 lat i nie wiadomo czy dadza ci nawet te dwa tysiaki
    czy sie nie rozmysla.
    Umowy sa tak sformulowane (przynajmniej te dwie byly), ze gwarantuja ze
    bedzie sz tam pracowal 5 lat po zakonczeniu stodiow.
    Pozdrowienia.

  • 4. Data: 2003-02-20 11:31:49
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Umowy sa tak sformulowane (przynajmniej te dwie byly), ze gwarantuja ze
    > bedzie sz tam pracowal 5 lat po zakonczeniu stodiow.
    > Pozdrowienia.

    Nikt nie jest niewolnikiem. Najważniejsze są konsekwencje wcześniejszego
    odejścia. Jeżeli jest nim zwrot kosztów a student tak czy owak by studiował
    i płacił ze swojej kieszeni to pół biedy (choć ze zdobyciem kasy na zwrot
    może być problem)..

  • 5. Data: 2003-02-20 18:56:22
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam serdecznie.
    >
    > Czy studiujac (zaocznie) mam mozliwosc uzyskania jakiejs
    > 'pomocy' od pracodwacy? Jak to wyglada ?

> [...]

    Witam
    Zapoznaj się z tym rozporządzeniem i wyciągnij sobie wnioski. Pozdrawiam.

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki
    Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia
    kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych
    (Dz. U. Nr 103 z 1993 r., poz. 472)