PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-05 14:13:37
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: a...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czy siak, wychodzi na to, że nauczyciel dostaje mniej kasy, bo na
    > pracę zawodową poświęca 2x mniej czasu niż inni.
    > Zdobądź dodatkową pracę w innej szkole, dawaj korki - będziesz mieć na
    > rączkę po 2,5k - trzeba tylko chcieć, a nie narzekać, że my nauczyciele
    > to mamy tak ciężko.
    Kotku, miałam drugą pracę - godziny zlecone na uniwersytecie, prowadziłam
    zajęcia z praktycznej nauki języka na filologii germańskiej. A korepetycji mam
    7 godzin tygodniowo - po 17-20 zł, bo tylko takie stawki są do przyjęcia
    dla "klientów" w moim mieście...poza tym czasem jeszcze tłumaczę (pisemnie). i
    popatrz, na szkołę "narzekam" mimo to - może właśnie dlatego, że mam
    porównanie, jak pracuje się gdzie indziej...pewnie nigdy nie uczyłaś w szkole
    prawda? nie byłaś też na praktykach w technikum tudzież szkole zawodowej, nie?
    a łączyć etatów między szkołami nie wolno już - nawet jeśli pracuje się w dwóch
    placówkach, nie wolno mieć więcej niż etat przeliczeniowy...co swoją drogą
    uważam za mądre - bo daje szanse pracy dla większej ilości ludzi.

    pozdrawiam

    at