PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-05 15:22:41
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu:

    > Niedorzeczne jest to ze pracujesz w szkole z takimi kwalifikacjami.

    No jasne, bo w szkole to powinny pracowac same tłuki, ktore przez 30 lat
    pracy zawodowej nawet nie próbują sie na wlasny koszt dokształcać!

    Ups... to chyba Ci się też wcześniej nie podobało?... :->

    > Chyba
    > ze to robisz dla swojej satysfakcji ale cos za cos - satysfakcja finansowa
    > albo satysfakcja z wykonywania lubianego zajecia.

    Nie moge uwierzyć, że chcesz, zeby Twoje dzieci były uczone wyłącznie
    albo przez sfustrowane osoby, ktorym z trudem starcza na miesiac (bo
    wybrały ten zawód ze względu na satysfakcję zawodową, której starczy
    może na pare lat, ale raczej nie na całe zycie...), albo przez takich
    tłuków, które nie są w stanie sobie załatwić lepiej płatnej pracy (a
    których tłukowatości nie "wykryje" obecny system kształcenia nauczycieli
    i pozniej psują opinie całemu zawodowi...).

    IMHO nauczyciel to zawód, na którego jakości powinno zależeć przede
    wszystkim nam - podatnikom. Bo to wlasnie te osoby w duzej mierze
    wspomagaja nas w procesach wychowawczych naszych dzieci (o czym sam
    pisałeś...) oraz kształtują nasze (i naszych dzieci) podejście do całego
    dalszego ciągu życia.

    > Na nauczycieli i ich prace? Nie kpij sobie ze mnie.

    Czy osobie, która spotkala w zyciu parunastu przypadkowych informatyków
    i kazdy był do kitu, też dasz prawo do wieszania psów na wszystkich
    profesjonalnych przedstawicielach tego zawodu?...

    --
    Pozdrawiam,
    Magda (spotykałam w zyciu bardzo różnych nauczycieli. Od osoby, która do