PracaGrupypl.praca.dyskusje › :: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego?

  • 1. Data: 2002-05-07 20:54:39
    Temat: :: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego?
    Od: "KrasiaK" <k...@a...net>

    mBANK - najlepszy polski internetowy bank

    Zapoznaj sie z oferta :
    http://info.mbank.com.pl/chcewiedziec.html

    Jesli masz pytania to mozesz zawsze zapytac sie mnie ( uzywam tego konta juz
    prawie rok i jestem bardzo zadowolony ) :
    k...@a...net
    GG : 125995

    Po co to wszystko ?
    mBANK rozpoczal b. fajna promocje polegajaca na polecaniu kont bankowych
    znajomym

    Oto formularz:
    http://info.mbank.com.pl/formularz.html

    Bede wdzieczny i zoobowiazany jak wpiszesz jako ostatnie 8 cyfr rachunku
    polecającego : 06774767

    Co z tego bedziesz mial?

    - Przede wszystkim nowoczesne, dobrze oprocentowane konto
    - Wiele innych korzysci o ktorych przeczytasz na stronie lub moje ci je sam
    przedstawisc
    - oraz mozliwosc udzialu ( czyli taka korzysc jaka ja mam ) w moim zdaniem
    znakomitej promocji : http://www.mbank.com.pl/pustelnik2/

    Masz pytania pisz : k...@a...net

    Pozdrawiam, KrasiaK

  • 2. Data: 2002-05-07 21:10:54
    Temat: Re: :: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego?
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    I SIE KURNA zaczęło !
    wiedzialem ze tak bedzie juz dzis na trzeciej grupie to widze !

  • 3. Data: 2002-05-07 23:24:32
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Użytkownik <k...@a...net> wrote:

    > Po co to wszystko ?
    > mBANK rozpoczal b. fajna promocje polegajaca na polecaniu kont
    > bankowych znajomym

    *ZNAJOMYM*!!! A Ty nie jesteś żadnym moim znajomym!
    Jesteś zwykłym piep**onym spamerem.

    A ja zaraz napiszę do mBanku o udostępnienie mi regulaminu
    tej cholernej promocji. Na 90% jest tam punkt który mówi,
    że łamanie zasad netykiety zostanie karane wykluczeniem
    z udziału w programie. Co Ciebie czeka na mmmBank.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-08 00:28:28
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Mail Bomberem chama...

  • 5. Data: 2002-05-08 07:09:51
    Temat: dlaczego nie polecam mbank
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "KrasiaK" <k...@a...net> napisał w wiadomości

    [ciach spam]

    jakies 2 miesiace temu skorzystalem ze strony internetowej mbanku do
    rejestracji bowiem potrzebowalem na gwalt rachunku. Z tego co sobie
    przypominam, na stronie pisalo ze do dwoch dni ktos sie ze mna skontkatuje.
    Po uplywie 3 dni wqrzylem sie, ruszylem 4 litery i zalozylem rachunek od
    reki innym banku. Po 6 dniach jakas pani z mbanku zadzwonila z informacja o
    koncie - kiedy jej wspomnialem ze nie jestem zainsteresowany bo mieli
    zadzwonic w ciagu 2 dni - odpowiedziala ze mieli 'duzo pracy' (dobre
    nie??!) Na koniec probowala mi dac jakis numer telefonu gdzie 'mam
    zadzwonic' zeby anulowac konto. Odpowiedzialem ze to mnie nie interesuje i
    niech laskawie sama tam zadzwoni to odpowiedzala ze 'musze' ja i zaczela mi
    grozic jakimis konsekwencjami. Rzucilem sluchawka.

    Czasem mam wrazenie ze pracownicy sa z lapanki brani :)

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes

  • 6. Data: 2002-05-08 09:02:30
    Temat: Re: dlaczego nie polecam mbank
    Od: "kiel44" <k...@p...onet.pl>

    Hi
    To ja miałem lepszy numer. Postanowiłem założyć konto w m_ anku wypełniłem
    wszystko i czekałem. Otrzymałem umowę i zadzwoniłem do nich prosząc o
    aktywację konta. Otrzymałem informacje iż jeszcze tego zamego dnia ktos
    zadzwoni. Dzwonili 7 dni :-).Po tym czasie SAM do nich zadzwoniłem z
    informacją iż sobnie lecą w kuli. Oczywiscie PANI była zdziwoina iż nikt się
    ze mną nie skontaktował i obiecała iż między 16 a 20 napewno ktoś zadzwoni.
    I jak myślicie NIC do dzisiaj. (konto zakładałem w styczniu !!!).

  • 7. Data: 2002-05-09 00:44:21
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiel44 <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abat4o$aqi$...@n...tpi.pl...
> [...]

    .
    > I jak myślicie NIC do dzisiaj. (konto zakładałem w styczniu !!!).

    Wiem, ze NTG, ale dolacze sie do choru ;) - zakladalem konto w inteligo (wsp
    olne). Pierwszej przesylki z pakietem startowym nie podjalem, bo bylem poza
    domem. Na powtorne jej doreczenie czekalem grubo ponad miesiac... I oczywisc
    ie nikt nie wiedzial, gdzie tez ona przybywa - Masterlink twierdzil, ze zost
    ala zwrocona do Inteligo, Inteligo, ze jest wciaz w Masterlinku.... Sytuacja
    z polowy zeszlego roku.

    --
    pozdrawiam,

    glos

  • 8. Data: 2002-05-09 08:25:45
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ala zwrocona do Inteligo, Inteligo, ze jest wciaz w Masterlinku.... Sytuacja

    To ja tez, tylko nie pamietam, ktory ze spamujacych bankow:).Weszlem na strone,
    obejzalem tabele oplat i prowizji , i poprosilem na wskazanym mailu kontaktowym
    o podanie wykazu bankomatow, lub linkado wykazu, poniewaz istotne jest, gdzie
    mozna gotowke wyplacic bez prowizji......chyba powinienem napisac ze jeszcze
    czekam na odpowiedz:)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-05-10 13:40:28
    Od: "\(undefined\)" <k...@i...pl.xxx>

    marudzicie. kurcze, co to jest, ze do marudzenia to wszyscy sie az pala ?
    ale zeby pochwalic albo dac jakas sensowna rade to nie ma prawie nikogo.

  • 10. Data: 2002-05-12 07:37:46
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że łamanie zasad netykiety zostanie karane wykluczeniem
    > z udziału w programie. Co Ciebie czeka na mmmBank.

    o i tu sie mylisz . mBank postawil na dziwne rzeczy, m.in. nie neguje takich
    dzialan jakie prezentuje kolega. to po prostu chamstwo. ja nie zaloze nigdy
    w mbanku. za popieranie spamerów.

    --
    . : chory chlopczyk : .
    s...@i...pl