PracaGrupypl.praca.dyskusje › student zus i podatki

  • 1. Data: 2002-05-07 13:03:06
    Temat: student zus i podatki
    Od: "Artur Władyczka" <u...@p...onet.pl>

    Pewnie bylo juz na newsach ze 100 razy, ale nie moge znalezc:
    Prosze o informacje na temat jak student studiow dziennych, jesli nie
    skonczyl 26 lat, jest uprzywilejowany przy placeniu ZUS lub podatku.
    Chodzi o umowe o prace, o dzielo lub zlecenie. Prosze o jakies linki, albo
    opisy.

    -----------
    | Pozdrawiam Wladek | Linux is user-friendly. |
    | mailto:w...@...pl | |
    | http://www.wladek.boo.pl/ | It is NOT idiot-friendly and |
    | icq 27970328 pgp 0x6C523885 | ignorant-friendly. |
    -----------

  • 2. Data: 2002-05-07 15:07:19
    Temat: Re: student zus i podatki
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Artur Władyczka" <u...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ab8jae$1o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Pewnie bylo juz na newsach ze 100 razy, ale nie moge znalezc:

    Bylo. Sam sie dowiedzialem, wiec teraz juz wiem.
    Nie placi ZUS, jezeli pracuje na umowe zlecenie. Jezeli pracuje na umowe o
    dzielo - tez nie placi ZUS, ale to dotyczy wszystkich bez wzgledu na wiek i
    status. Jezeli umowa o prace - placi jak kazdy. Podatki placi jak kazdy.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman