PracaGrupypl.praca.dyskusjedepresja a kariera w IT › Re: depresja a kariera w IT
  • Data: 2008-01-10 20:38:33
    Temat: Re: depresja a kariera w IT
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > warto zmienic kraj, w polsce zawsze ludzie ktorzy nie maja w nazwie
    > manager beda pogardzani i gorzej oplacani, co ciekawe menadzerem moze
    > zostac kazdy praktycznie debil ktory w zyciu nie zrozumialby prostej
    > komendy sql.

    Ale za to taki manager musi mieć inną, bardzo cenną umiejętność, niż
    programowanie - otóż musi mieć umiejętność panowania nad całym
    projektem, dopięcia go na ostatni guzik, wyciśnięcia z ludzi maksimum
    ich możliwości i doprowadzenia projektu do pozytywnego końca.

    Bez tej umiejętności manager się zgubi. I dlatego np. awansowanie
    programisty na managera, pomimo jego znajomości sql, nie jest dobrym
    pomysłem, jeśli się chce, aby projekt odniósł sukces. Programista może
    bowiem doprowadzić co najwyżej do tego, aby projekt był dobrze
    zrealizowany od strony technicznej, najczęściej niestety aż zbyt dobrze,
    za to kompletnie bez liczenia się z kosztami.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com