PracaGrupypl.praca.dyskusjedepresja a kariera w IT › Re: depresja a kariera w IT
  • Data: 2008-01-25 23:18:26
    Temat: Re: depresja a kariera w IT
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    someone <z...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś kto ma ujemne EQ, nie umie nad sobą panować, ma irracjonalne lęki
    > jest w stanie się czegoś w dziedzinie miękkich umiejętności nauczyć?
    > Próbowałam, czytałam, ale zastosowanie tego w praktyce jest jak dla mnie
    > niemożliwe.
    > Nie życzę nikomu depresji/nerwicy, ale jak ktoś ma to wie co mówię.
    > Byłam nieraz u psychiatry i mówił, że dobrze się stało że jestem informatykiem
    > bo nie powinnam brać udziału w jakichś ustaleniach itp

    Witaj Someone

    Ja też jestem chora, cierpię na zaburzenia po stresie traumatycznym, mam
    powtarzające się depresje, w tym bardzo głębokie, dlatego rozumiem, że są
    takie etapy w życiu, gdzie nie jesteś w stanie sobie poradzić z żadnymi
    negocjacjami, itp.

    U mnie było tak, że miałam okresy, kiedy dawałam sobie radę z kontaktami z
    ludźmi, pomagały mi w tym książki o asertywności, itp. a czasem nic nie
    pomagało, miałam fobię społeczną, agorafobię i pewnie jeszcze parę innych.

    Teraz od roku jestem na terapii, bardzo długo szukałam dobrej terapeutki, ale
    udało mi się znaleźć, kogoś kto nie skwitował mnie, że już taka pozostanę.
    Pomogły mi też książki Alice Miller, oraz grupa samopomocy. Wydaje mi się, że
    bardzo powoli, ale moje życie się zmienia, potrafię dużo lepiej dbać o siebie
    i bronić swoich interesów w kontaktach z ludźmi. Wiem, że jako negocjator
    jestem kiepska, bo ciągle uważam, że nic mi się nie należy i wszyscy inni mają
    większe prawa, ale teraz chociaż to rozumiem, i często udaje mi się zadziałać
    w swoim interesie.

    pozdrawiam serdecznie
    Nome