PracaGrupypl.praca.dyskusjedepresja a kariera w IT › Re: depresja a kariera w IT
  • Data: 2008-01-12 15:26:00
    Temat: Re: depresja a kariera w IT
    Od: "maciej.b" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sty, 13:43, t...@g...com wrote:

    > według mnie beznadziejna rada, przed problemami nie należy uciekać
    > tylko próbować je rozwiązać. A poza tym to jaki ma to związek z
    > problemem i co ma rozumienie komend sql do mądrości.

    Nikt nie pisze o ucieczce, raczej o poznaniu innych rozwiązań. Pod tym
    względem dobrym przykładem może być Finlandia, gdzie manager bez tytuł
    inżyniera postrzegany jako dziwne zjawisko(odsyłam do wywiadu z p.
    Stefanem Widomskim byłym wice-prezesem Nokii).
    Co do SQL - Czym innym jest rozumienie, a możliwość(potencjał).
    Złożoność współczesnych procesów biznesowych jest jest tak znaczna, że
    składnia jezyka zapytań jawi się jako banał.

    Pozdrawiam.

    MB