PracaGrupypl.praca.dyskusjedepresja a kariera w IT › Re: depresja a kariera w IT
  • Data: 2008-01-12 12:47:00
    Temat: Re: depresja a kariera w IT
    Od: Paweł Dyda <p...@g...pl.lovespam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia czwartek, 10 stycznia 2008 19:09 ugodziła mię strzała
    <fm5n0n$dts$1@inews.gazeta.pl> wystrzelona przez someone:

    [...]
    > Czy ktoś kto ma ujemne EQ, nie umie nad sobą panować, ma irracjonalne
    > lęki jest w stanie się czegoś w dziedzinie miękkich umiejętności
    > nauczyć?

    Owszem, jest. O czym dalej...

    > Próbowałam, czytałam, ale zastosowanie tego w praktyce jest
    > jak dla mnie niemożliwe.

    Spokojnie.

    > Nie życzę nikomu depresji/nerwicy, ale jak ktoś ma to wie co mówię.
    > Byłam nieraz u psychiatry i mówił, że dobrze się stało że jestem
    > informatykiem bo nie powinnam brać udziału w jakichś ustaleniach itp

    Wot, specjalista. Prawdę powiedziawszy po prostu źle wybrałaś lekarza.
    To nie psychiatra jest Ci potrzebny, tylko psychoterapeuta. Nie wierzę
    w Twoją "ujemną" EQ, nie ma czegoś takiego. Problem leży gdzie indziej,
    i zgaduję po prostu, że w niskiej samoocenie. Jeżeli prowadzisz
    szkolenia, to nie możesz mieć aż takich problemów interpersonalnych,
    jak tu sugerujesz. Po prostu pójdź do psychologa-psychoterapeuty i...
    Czeka Cię długa droga, ale naprawdę warto.

    Pozdrawiam,
    P.