PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace na terenie dolnego slaska

  • 1. Data: 2003-08-06 14:52:19
    Temat: dam prace na terenie dolnego slaska
    Od: "Robass" <r...@p...com.pl>

    poszukuje pracownikow na stanowisko przedstawicieli farmaceutycznych na
    terenie dolnego slaska. praca od zaraz - tzn od piatku lub od poniedzialku.
    w okresie probnym wymagany jest wlasny samochod. pozniej oferuje auto
    sluzbowe. wynagrodzenie stale + prowizja od sprzedazy. zamiescialam tu
    ogloszenie - bo od tygodnia nie moge dogadac sie z urzedem pracy - a ponoc
    jest tak wielkie bezrobocie. kazali mi czekac tydzien, az u nich, w urzedzie
    ukaze sie oferta pracy. a mi juz teraz potrzebni sa ludzie!

    w razie jakichkolwiek pytan lub watpliwosci prosze o kontakt - Korcia tel.
    604 547 446
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-06 17:20:20
    Temat: Re: dam prace na terenie dolnego slaska
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Robass, ukrywający się pod adresem:
    <r...@p...com.pl> napisał:
    > zamiescialam tu ogloszenie - bo od tygodnia nie moge
    > dogadac sie z urzedem pracy

    Następnym razem, gdy "nie dogadasz" się z - np. dozorcą, napiszesz na
    grupę praca.dyskusje?
    Zastanów się.

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-08-06 21:49:58
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bgrdcl$og4$1@news.onet.pl...

    > Następnym razem, gdy "nie dogadasz" się z - np. dozorcą, napiszesz na
    > grupę praca.dyskusje?
    > Zastanów się.

    Niby nad czym - moze praca oferowana jest lepsza grupa - ale tutaj tez na z
    pewnoscia sa ludzie ktorzy chetnie skorzystaja.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 4. Data: 2003-08-07 17:36:06
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Da:-)Za, ukrywający się pod adresem:
    <d...@w...pl> napisał:
> [...]
    >
    > Niby nad czym - moze praca oferowana jest lepsza grupa - ale tutaj
    > tez na z pewnoscia sa ludzie ktorzy chetnie skorzystaja.

    OK - w takim razie mam do sprzedania kartę grafiki... Grupa "sprzedam"
    jest lepsza, ale (cytuję) "tutaj
    tez na z pewnoscia sa ludzie ktorzy chetnie skorzystaja."
    Ty też się zastanów.

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)