PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech

  • 1. Data: 2003-08-06 12:20:37
    Temat: Praca w Niemczech
    Od: "Turu Florez" <t...@w...pl>

    Czy ma ktoś doświadczenie w "załatwianiu" przcy w Niemczech dla informatyka.
    Proszę o info na priva.
    pzdr.

    --
    Sławek
    ********************************

  • 2. Data: 2003-08-06 22:20:30
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: "tomek" <o...@o...com>

    wskocz na www.polonia-it.org
    i grzebnij lapka to znajdziesz rozne doswiaczenia :-)

  • 3. Data: 2003-08-07 09:11:43
    Od: "Turu Florez" <t...@w...pl>

    Dzięki juz widziałem ta stronę - podabał mi się wątek jak stary wyjadacz
    informatyczny w Nimczech - straszy "młodego wilka" z POlski że tam są
    zatrudniani tylko super-specjaliści - a potem ktoś to kwituje stwierdzeniem
    że ten z Niemiec boi sie o własny tyłek. :)))

    PS. Wątpie że można znaleźć pomoc od ludzi już tam pracujących, ale mimo to
    dalej szukam, trzeba być upartym - też wyniesione z dyskusji na
    www.polonia-it.pl :)))

    --
    Sławek