PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cv

  • 1. Data: 2003-08-06 12:18:02
    Temat: Cv
    Od: "Lucy" <w...@w...pl>

    Czy ktos moze zna adresy stron na ktorych dostepne sa przyklady dobrych CV?
    Z gory dzikuje
    L.

  • 2. Data: 2003-08-06 14:28:50
    Temat: Re: Cv
    Od: "qwertz" <d...@w...pl>

    może to trudne ale na stronie internetowej www.google.pl wpisz CV.
    Przegladnij wyniki.

    --
    artist formerly known as qwertz

    "All your base are belong to us"
    Przy odpowiedzi wytnij WYTNIJ

  • 3. Data: 2003-08-06 14:47:37
    Od: "Lucy" <w...@p...onet.pl>

    wyobraz sobie jezeli potrafisz ze to zrobilam jakos nic ciekawego nie
    znalazlam.
    tylko tyle potrafisz pomoc?
    W kazdym razie dzieki
    L.

  • 4. Data: 2003-08-06 15:06:44
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Lucy <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > wyobraz sobie jezeli potrafisz ze to zrobilam jakos nic ciekawego nie
    > znalazlam.

    A zamiast CV potrafisz wpisac CV przyklady?
    Teraz powinno byc latwiej.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-08-06 15:18:24
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Wed, 6 Aug 2003 16:28:50 +0200, gdy "qwertz"
    <d...@w...pl> napisał:

    >może to trudne ale na stronie internetowej www.google.pl wpisz CV.
    >Przegladnij wyniki.

    A ja bym powtórzył pytanie koleżanki.

    Przykłady _dobrych_ CV to nie to samo co jakiekolwiek CV :-)
    Jeśli pyta, szuka konkretnych rekomendacji...

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-08-06 18:54:45
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Lucy" <w...@w...pl> wrote in message
    > Czy ktos moze zna adresy stron na ktorych dostepne sa przyklady dobrych
    CV?

    Witam,

    Heh jest problem bo definicja 'dobry' jest wzgledna. Chcesz dobry CV pod
    wzgledem graficznym , merytorycznym lub stylistycznym.
    Najlepiej szukac wzorow ogolnych i samemu napisac dobre CV ktorego wszyscy
    by Ci pozazdroscili.

    No chyba ze szukach DOBREGO CV to wpisz wszystki znane Ci jezyki
    programowania , same najlepsze cechy charakteru itp i to bedzie dobre CV ale
    czy cos tym zyskasz to sam zobaczysz.

    Pozdrawiam
    Janet

  • 7. Data: 2003-08-07 08:00:13
    Od: "Lucy" <w...@p...onet.pl>

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > A zamiast CV potrafisz wpisac CV przyklady?
    > Teraz powinno byc latwiej.
    >
    > pzdr
    > konlin

    no nie jest to takie proste :-)) ani przyklady ani schematy ani nic innego.
    Sa kiepskie zarowno pod wzgledem tresci jak i grafiki :-)) ale juz sama
    stworzylam wiec dzieki :-)))