PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: "Jagna W." <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Tue, 15 Aug 2006 22:20:22 +0200

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ebt9di$910$1@news.wp.pl...

    > jagna troche idealizuje
    > albo miala to szczescie i ma dobra posadke

    Może i miałam trochę szczęścia, ale takiego raczej bezpostaciowego.
    Można to nazwac - znalazłam się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie.
    Ale szczeście nalezy dopomóc (wiem, że to slogan, ale bardzo trafny).
    Liczy się przede wszystkim głowa na karku.

    > i nie chce sie przyznac do tego ze w zyciu szczescie jej sie przydalo.

    Powtarzam - szczeście to nie wszystko.
    Nie wygrałam w totka, nie miałam bogatych rodziców (wręcz przeciwnie), nie
    wyszłam bogato za mąż (wręcz przeciwnie).
    Do wszystkiego, do czego doszłam (wraz z mężem), doszłam własną - czasami
    bardzo ciężką - pracą i myśleniem, przewidywaniem, inwestowaniem w rozwój
    umysłowy. A teraz po prostu odcinamy kupony. Nadal jednak nie zapominając,
    że nie można pod żadnym pozorem zatrzymywać się w miejscu, bo zaraz zjedzą
    Cię młode rekiny :)

    > Moj kumpel znalazl prace nie wysylajac ani jednego CV !!!! (kumpel mu
    > powiedzial ze w firmie jest miejsce wolne - fart roku - praca dosyc dobra
    > jak na poczatek dla absolwenta)

    No i świetnie. Sęk w tym, że wiele osób, zamiast wziąć się do roboty, czeka
    na taki fart, jak na zbawienie, bo naiwnie wierzą, że skoro komuś sie
    trafiło, to jemu też się na pewno trafi. I w ten sposób mnożą się
    sfrustrowani malkontenci narzekający na wszystko dookoła, a tylko nie na
    siebie.
    Nie życzę Ci szczęścia, a raczej tego, byś sam z siebie przełamał złą passę
    i ruszył do boju :) Na pewno Ci się uda.

    JW.