PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-16 11:16:15
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jakub Lisowski [Wed, 16 Aug 2006 08:18:22 +0000 (UTC)]:

    > W niczym.
    > Robienie niczego.

    To idź się zastrzel i nie marudź, całą wieczność możesz
    sobie wtedy kompletnie nic nie robić... :)

    > I takie rzeczy zaczynająsię na poziomie liceum - klasa
    > matematyczno-fizyczna może dać bardzo fajne podstawy do
    > pójścia na bardzo trudne studia, po których z marszu
    > dostanie się bardzo dobrą pracę. Jesteś w stanie dać
    > głowę, że ktokolwiek z ulicy jest w stanie przejść taką
    > ścieżkę edukacji i to tylko kwestia czasu spędzonego na
    > przysłowiowym 'siedzeniu na dupie i uczeniu się'?

    Nie. Jestem w stanie za to dać głowę, że jeśli kogoś ten
    temat faktycznie fascynuje, to przejdzie tą ścieżkę nawet
    gdyby miał przestać spać, a po skończeniu to nie on będzie
    za pracą ganiał tylko abarot.

    Tak btw- kumpela nigdy nie miała głowy do nauki. Skończyła
    sobie zawodówkę fryzjerską bo lubiła się włosami bawić.
    Teraz ma sobie 3 salony z gatunku exclusive, pracy jakoś
    szukać nie musi mimo braku skończenia mat-fiz.

    Co my, barany jesteśmy żeby każdy musiał to samo robić?...

    Kira