PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-16 07:03:31
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc
    > jak masz kase to:
    > możesz pójść na kurs angielskiego który koszuje 200 zeta miesięcznie, ja w
    > tej chwili nie mogę...

    a nie mając kasy możesz użyć swojej "ścisłej" półkuli mózgowej i wysilić sie
    szukając np. darmowych kursów czy poradników w necie po to zeby półkula
    "humanistyczna" znalazła dla siebie żer....

    a poza tym - w języku angielskim bardziej ci zalezy na poznaniu gramatyki
    czy na "osłuchaniu" się? a może na "obgadaniu"? sam jesteś w stanie szybko
    ustalić co ci jest potrzebne. sam wiesz, czego potrzebujesz. sam wiesz na
    jakim jestes etapie i co chcesz osiągnąć. tak że atakuj z własnej, a nie
    cudzej pozycji.
    bo co z tego, że jakas osoba, dajmy na to przedsiębiorca, tutaj przytoczona
    Kira ma szanse mieć X pln które może przeznaczyć na coś tam? ty jeszcze nie
    masz, ale chcesz mieć.
    i do tego np. potrzebujesz uruchomić kontakty nie tylko polskojęzyczne, ale
    przede wszystkim anglojęzyczne. czyli musisz sie szybko nauczyć porozumiewać
    w tym języku.

    prawda że to trywialne, co piszę? ale prawda jest taka (i to też praktycznie
    aksjomat) że dopóki samemu sie nic nie zrobi, to i nikt za nas tego nie
    zrobi.

    --
    to tylko moje zdanie
    *G*R*O*M*A*X*