PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-16 08:30:54
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ebuhbm$uid$1@news.onet.pl...

    > Z tego co Cię pamiętam z usnetu to masz jakiś biznesik czy jakoś tak.

    Przypuszczam jednak, że biznesiku nie dostała od tatusia na imieniny, lecz
    sama go założyła.

    > jak masz kase to:
    > możesz pójść na kurs angielskiego który koszuje 200 zeta miesięcznie, ja w
    > tej chwili nie mogę...

    Naprawdę nie masz pomysłu, jak dorobić sobie 200 zł miesięcznie?
    To w gruncie rzeczy dość tragiczne. Zwłaszcza zważywszy na to, że -
    prawdopodobnie - nie masz ani rodziny na utrzymaniu ani wydatków typu opłaty
    za mieszkanie, prąd czy wodę.

    JW.