PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktoś mógłby/ph

  • 1. Data: 2006-04-27 19:13:42
    Temat: czy ktoś mógłby/ph
    Od: <m...@n...pl>

    idę na rozmowę kwalfikacyjną do dobrej firmy fmcg, jakich pytań mogę się
    spodziewać czy mam uważać,że wszystko zaprzepaszczone???

  • 2. Data: 2006-04-27 20:39:15
    Temat: Re: czy ktoś mógłby/ph
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    m...@n...pl napisał(a):
    > idę na rozmowę kwalfikacyjną do dobrej firmy fmcg, jakich pytań mogę się
    > spodziewać czy mam uważać,że wszystko zaprzepaszczone???
    Tak, masz uwazac ze wszystko zaprzepaszczone.
    Sorry, ale tak glupiego zwrotu dawno tu nie widzialem.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-27 20:42:35
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > idę na rozmowę kwalfikacyjną do dobrej firmy fmcg, jakich pytań mogę się
    > spodziewać czy mam uważać,że wszystko zaprzepaszczone???

    Jaka to firma ? Chyba to możesz nam zdradzić? Jeśli P&G albo Nestle to mogę
    pomóc.

  • 4. Data: 2006-04-28 18:20:56
    Od: <m...@n...pl>

    słabo badzio, minąłeś najwyższą falę, słaby z Ciebie surfer
    ale dzięki,bo każdy w coś wierzy
    ale tą chyba łapiesz...przecież jesteś ambitny...
    narta
    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e2ra81$h94$1@node1.news.atman.pl...

  • 5. Data: 2006-04-28 18:27:52