PracaGrupypl.praca.dyskusje › Miła praca w domu dla każdego

  • 1. Data: 2006-04-28 09:11:28
    Temat: Miła praca w domu dla każdego
    Od: "Tomrod" <t...@a...pl>

    ŚWIETNA PRACA I WYSOKIE ZAROBKI
    Wszystko w zaciszu domowym, za pośrednictwem Internetu. Dość łatwy i zabawny
    sposób zarabiania w sieci. Jeżeli chcesz dowiedzieć się wszystkich szczegółów to
    zapraszam na moja strone internetowa.
    www.mlmzarabiaj.w.interia.pl

  • 2. Data: 2006-04-28 09:19:27
    Temat: Re: Miła praca w domu dla każdego
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomrod [28 Apr 2006 11:11:28 +0200]:

    > ŚWIETNA PRACA I WYSOKIE ZAROBKI
    > Wszystko w zaciszu domowym, za pośrednictwem Internetu.

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 3. Data: 2006-04-28 09:29:20
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Tomrod napisał(a):

    > ŚWIETNA PRACA I WYSOKIE ZAROBKI

    Kira już podała linka ale jakby komuś nie chciało się wejść to:

    tomrodzik kłamie, jest naciągaczem lub nieświadomą ofiarą naciągacza i
    oferuje udział w piramidzie finansowej

    > Wszystko w zaciszu domowym, za pośrednictwem Internetu. Dość łatwy i zabawny
    > sposób zarabiania w sieci.

    dość łatwy i zabawny sposób na zasilanie pieniędzmi kieszeni jakichś
    jeb* buców którym nie chce się pracować i wolą naciągać ludzi

  • 4. Data: 2006-04-28 16:36:02
    Od: "Desoft" <[wspak]tfoseD@interia.pl>

    Użytkownik "Tomrod" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zabawny
    > sposób zarabiania w sieci. Jeżeli chcesz dowiedzieć się wszystkich

    Czy można dostać jakąś zaliczkę na poczet przyszłych zarobków?
    Piszę tutaj, bo strona nie chce się wyświetlić.

    Desoft