PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy jak juz wszyscy wyjada do Unii...

  • 21. Data: 2004-05-09 15:44:48
    Temat: Re: czy jak juz wszyscy wyjada do Unii...
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c7ksvu$bd$1@inews.gazeta.pl...

    > Błędne podejście do rzeczywistości. Wytępić trzeba nie czerwonych, żółtych
    > czy niebieskich w czarne kropki, ale sprzedajnych i głupich.
    > Marszałek Małachowski powiedział już dawno temu, że kluczem do sukcesu
    Polski
    > jest nie tyle dekomunizacja, co DEKRETYNIZACJA. Do dziś jego postulat nie
    > został spełniony. Kretynów na pierwszych stronach gazet ciągle na kopy
    > i pęczki - niezależnie od koloru legitymacji.

    podzielam pogląd panie Marku. Dopóki kretynizm rządzi,
    nie będzie wiekszych zmian.
    Niestety, naród ma raz na cztery lata okazję interweniować i nic.
    Znaczy się, nie tylko wsród tych z czołówek gazet, także najniżej
    trzeba zmian.
    L.

  • 22. Data: 2004-05-09 20:39:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To ludzie tworzą rzeczywistość. To ludzie są odpowiedzialni
    > za to jaki ten kraj jest. Między innymi Ty i ja.
    > Ja robię wszystko by rozwijać swoją firmę, zbudować coś trwałego.
    > Ty jak mniemam wbijasz we wszystko laskę i tylko narzekasz.

    a ja im dłużej się morduje z utrzymaniem tego co istnieje tym
    bardziej mam dosyć. Bo jeśli musiałbym się zmagać z konkurencją
    to bym nie narzekał ale czuję że to Państwo mnie dyma i pompuje
    na różne sposoby.

  • 23. Data: 2004-05-09 20:47:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Niestety, naród ma raz na cztery lata okazję interweniować i nic.
    > Znaczy się, nie tylko wsród tych z czołówek gazet, także najniżej

    No i właśnie na tym polega beznadzieja.... że jak się jest normalnym i próbuje się
    przeciwstawić głupocie to bardzo szybko człowiek stwierdza że :
    "i Herkules dupa gdy przeciwników kupa" :)

    A wielu ludzi chciałoby normalnie pracować w normalnym kraju
    a nie zajmować się walką z wiatrakami.........

    --
    Pozdrowienia

    Marek Dyjor członek http://gif.krakow.pl/
    Galeria: http://www.rednet.krakow.pl/~mdyjor/

  • 24. Data: 2004-05-10 17:13:17
    Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx>

    Dnia Sun, 9 May 2004 17:44:48 +0200, libra <l...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > Niestety, naród ma raz na cztery lata okazję interweniować i nic.
    > Znaczy się, nie tylko wsród tych z czołówek gazet, także najniżej

    A czy od kretynow nie sa szkodliwi bardziej cfaniacy i zlodzieje?

    --
    [S]ympatyczny:[O]gólnie:[O]ptymistyczny:[M]ało:[A]gr
    esywny:[L]udź

  • 25. Data: 2004-05-10 22:21:40
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości

    > A czy od kretynow nie sa szkodliwi bardziej cfaniacy i zlodzieje?

    NIE. Kretynie są bardziej niebezpieczni. Wyjaśniam dlaczego.
    Jak normalny człowiek widzi, że cwaniacy kradną to wszczyna
    alarm. Kretyn pomoże cwaniakowi załadować łup na samochód.
    Jak po czterech latach te same łby pchają się do władzy, to normalny
    człowiek głosuje na innych, kretynowi to bez róznicy.
    itepe, itede...
    L.

  • 26. Data: 2004-05-11 16:50:13
    Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx>

    Dnia Tue, 11 May 2004 00:21:40 +0200, libra <l...@o...pl>
    napisał:

    > NIE. Kretynie są bardziej niebezpieczni. Wyjaśniam dlaczego.

    Te "kretynie" to do mnie?:))

> [...]
    > Jak po czterech latach te same łby pchają się do władzy, to normalny
    > człowiek głosuje na innych, kretynowi to bez róznicy.

    Aha, to juz rozumiem:)

    --
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i cieplutko:)
    http://www.protest.pinior.info | Dążę do spełnienia moich marzeń

  • 27. Data: 2004-05-11 16:50:18
    Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx>