PracaGrupypl.praca.dyskusje › ziko?

  • 1. Data: 2004-05-06 09:16:15
    Temat: ziko?
    Od: "Tuptusia" <b...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie jak wyglada rozmowa w ziko?
    Może ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-05-06 12:54:39
    Temat: Re: ziko?
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    "Tuptusia" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ktoś wie jak wyglada rozmowa w ziko?
    > Może ma ktoś jakieś doświadczenia?
    >
    > Z góry dziękuję.

    A może wiesz jak wygląda rozmowa w Szuflandii SA??

    ROTFL, co to takiego jest to ziko? Skrót nazwy do hospicjum dla
    niepełnosprawnych??

    Sh.

  • 3. Data: 2004-05-07 11:36:41
    Temat: Odp: ziko?
    Od: "Bodzio" <bonza@[spamidlo]wp.pl>

    Użytkownik Tuptusia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c7cvpr$mji$...@a...news.tpi.pl...
    > Czy ktoś wie jak wyglada rozmowa w ziko?
    > Może ma ktoś jakieś doświadczenia?

    jezeli chodzi Ci o sklepy, to nie wiem :-))
    Ale mam taki jeden obok swojego bloku i widze, ze pracownicy czesto sie
    zmieniaja i pracuja na okraglo do pozna (Nowy Rok, Wigilia, Wielkanoc itp.)
    Godziny pracy maja chore. W tym konkternym sklepie maja bardzo niemila
    atmosfere panujaca w relacji pracownik - klient. Konkretnie czlowiek ma caly
    czas wrazenie, ze mu patrza na rece, czy czegos nie kradnie. To nie tylko
    moje odczucia.
    Zaznaczam, ze znam tylko jeden ich sklep.
    Moze Ci te uwagi jakos pomoga.

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084
    gg 5358021 icq 172046816

  • 4. Data: 2004-05-07 17:17:19
    Od: "Kaktus" <r...@p...trzepak.net>

    Hehe czyzby Piastow?:)
    Co do ziko to nie wiedzialem ze tak sie rozwijaja juz ich potencjalni
    pracownicy szukaja opinii po newsach, to pewnie przez ta sprzedaz przez
    internet:)