PracaGrupypl.praca.dyskusjeczemu niema pracy › Re: czemu niema pracy
  • Data: 2006-04-28 12:32:20
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak nie bedzie kosztow stalych (czy sie zarabia czy traci ZUS trzeba
    > placic) to wielu otworzy DG

    jak się bedzie podchodzić do sprawy działalności gospodarczej tak
    pesymistycznie .... nigdy nie uda się ...

    ŚMIESZY MNIE .....\

    Smieszy mnie żałość, biadolenie .... i gównorobienie wśród młodzieży

    ja wiem ... jest ciężko ... ale kurna od 1991 roku prowadzę działalność
    gospodarczą ... raz zmieniałem ... teraz tylko rozszerzam :))))

    mam małe rozernanie w rynkach ... ale kurna widzę u dzisiejszej młodzieży
    .... defetyzm, dekadentyzm ... i wielkie gówno ....

    biadoleniem nikt nic nie zbudował ....
    a moze, jak jedno nie wyjdzie zacznij działać w drugim, trzecim segmencie
    rynku ... w końcu znajdziesz niszę

    i na koniec .... w każdych warunkach można odnieść sukces ... muszę być
    spoełnione dwie przesłanki:
    1) chcieć
    2) spróbować

    pozdrawiam

    fart

    ja się kurna od pracy nie mogę opędzić
    ale nie narzekam

    i nie narzekać mi na sytuację polityczno-gospodarczą ... w niej najszybciej
    młody może odnieść sukces ....

    młody ale również pracowity :)))))