PracaGrupypl.praca.dyskusjeczemu niema pracy › Re: czemu niema pracy
  • Data: 2006-04-28 17:31:47
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e2t9rt$igv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > taaaaaaaa
    > teraz jest łatwiej
    >
    > dla nowopowstałych podmiotów 11.000 zł (w okresie mojego powstania ...
    > niedopomyślenia)
    >
    > dla nowostworzonyuch miejsc pracy 10.000 zł na stanowisko

    Ale rynek był chłonny jak wata !!! Jeżeli chodzi o przemysł i budynki to
    wszystkiego poniewierało się na złomowiskach - można było kupić za grosze
    ... Spróbuj teraz. Może faktycznie było mniej ludzi którzy o tym myśleli ale
    jeżeli ktoś już trafił można się było kokosów dorobić. Teraz taka
    konkurencja że czasami na sztuce zyski liczy się w groszach.