PracaGrupypl.praca.dyskusjeczemu niema pracy › Re: czemu niema pracy
  • Data: 2006-04-28 17:29:02
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam małe rozernanie w rynkach ... ale kurna widzę u dzisiejszej młodzieży
    > .... defetyzm, dekadentyzm ... i wielkie gówno ....
    >
    > biadoleniem nikt nic nie zbudował ....
    > a moze, jak jedno nie wyjdzie zacznij działać w drugim, trzecim segmencie
    > rynku ... w końcu znajdziesz niszę
    >
    > i na koniec .... w każdych warunkach można odnieść sukces ... muszę być
    > spoełnione dwie przesłanki:
    > 1) chcieć
    > 2) spróbować

    Widzisz wielu bu chciało ale :
    1. Nie każdy może uskładać te 10 k na start - sam kredyt bez własnego wkładu
    to raczej trudne rozwiązanie.
    2. Gdzie ma młodzież zdobyć doświadczenie ? - przecierz żeby się chcieć
    czymś zająć trzeba trochę o czymś wiedzieć ? - kasa z UE do 25 lat to
    paranoja.
    3. Sam chciałbym wkrótce zacząć ale jak się nie ma nikogo w rodzinie z DG
    żeby pomógł merytorycznie na początek to zwykłe błache sprawy to ciężke
    progi do przebycia, mam kumpla który też kombinuje coś i we dwóch zawsze
    raźniej - ja się dowiaduje o tym on o tym a potem wymiana wiedzy (-: .
    Samemu od zera naprawdę ciężko żeby się nie wtopić. Firmom które już
    istnieją na rynku jakiś czas trochę jest łatwiej, np. nie wiem ile mogę
    żadąć czasu płatności za towar - nowym często ludzie boją się dać z
    płatnością na miesiąc a skąd mam wziąc tą kase kiedy z każdą złotówą na
    starcie trzea się liczyć??