PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Tue, 9 Nov 2004 16:09:07 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@caw191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncp1hfo.94j.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > 5% "fte czy wefte", co za różnica - oto typowo polskie podejście.
    > To ja mam dla Ciebie propozycję. Skoro 5% nic dla Ciebie nie znaczy, to
    > oddaj mi co miesiąc 5% Twoich dochodów. Tak przez rok.

    Zakładając że zarabiasz 2000 zł i płacisz 20% podatku to jest około 400zł
    piwo kosztuje 3 zł to miesięcznie daje 90 zł a Tobie przy 15% zostaje
    około 100 zł

> [...]
    > też
    > można tu wliczyć). Będzie to oznaczało zwiększenie ruchu w lokalnej
    > knajpie.
    > Zwiększone zyski knajpy, w pewnym momencie zatrudnią kogoś do pomocy
    > barmanowi.
    > I nawet przy tym przysłowiowym piwie można stworzyć jedno miejsce pracy.
    >
    > Sam piszesz:
    > Jak Ci zmniejszą obciążenia o te 5%, to będziesz miał. Niewiele, ale
    > zawsze
    > coś. Choćby pójdziesz na piwo. Albo kupisz czekoladę dziecku.

    Piszemy o bezrobociu, a Ty nie chcesz płacić większego podatku i nie dasz
    mi tych 5% więc ja jako osoba nie pracująca nadal nie mam tego grosza, to
    jedno.
    A po drugie tych 5% się nie zakopuje czy pali, ktoś je konsumuje lepiej
    lub gorzej.
    > Pozdrawiam
    > Czesiu

    Pozdrawiam
    Józek

    Ps Ja nie mam nic przeciwko niskim podatkom ale twierdze że one nie
    rozwiążą problemu bezrobocia, podobnie jak nie rozwiązał KP.