PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 16:19:28
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cmqper$jta$1@news.onet.pl...

    > :-)))))))
    > Podnoszeniem kwalifikacji nie zmniejszy się bezrobocia.
    > To że będę miał 4 fakultety i znał 5 języków spowoduje raczej wzrost
    > bezrobocia.
    > Bo poco ludzie którzy mają wąską specjalizacje skoro ja ich zastąpię.
    > Więc jak mam odczytywać Twoje poszukiwania metod wyszukiwania najlepszych.

    Jozek, ja sie pytalam, jakie sa pomysly na programy i dzialania, ktore moga
    pomoc zmniejszyc bezrobocie, a nie, jak znajdywac dobrych pracownikow. Z MC
    sie wdalam w dyskusje o metodach rekrutacji, ale jako dygresja nie na temat.
    Wroga klasowego wszedzie widzisz.

    A zwiekszanie kwalifikacji moze pomoc tej konkretnej osobie. Ilosc miejsc
    pracy nie jest stala. Pobudzenie gospodarki to jedno, a zwiekszanie
    dopasowania ludzi do wymogow i zapotrzebowan rynku pracy to drugie. Sa
    osoby, ktore potrafia przyjsc do firmy na miesieczne zlecenie i stworzyc
    stale miejsce pracy sobie i jeszcze kilku osobom, przynoszac pomysl i
    umiejetnosci pozwalajace wzbogacic oferte o nowy produkt czy usluge.

    I.