PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Tue, 9 Nov 2004 14:31:46 +0000 (UTC)

    On 2004-11-09, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > widzisz, odplyw kadr za granice nie jest mile widziany przez panstwo i
    Hehehe. Dobra, poza rechotem nic nie powiem, mieliśmy nie rozmawiać
    o polityce :)

    > B. dobry pomysl. Polskie spoleczenstwo jest malo mobilne.
    Jedna kwestia to przyzwyczajenia i znajomi. Druga to trudności tzw.
    obiektywne. Nie mówię o tym, że trzeba mieć gdzie mieszkać. Sama
    przeprowadza to też problem. Sam pamiętam, że moja pierwsza samodzielna
    zmiana zamieszkania to dwa kursy Kraków-Wawa. Jeden z plecakiem na grzbiecie
    z niezbędnymi do przeżycia tygodnia rzeczami. Drugi (tydzień później)
    pożyczonym od wuja poldkiem z resztą betów. Teraz przeprowadzka po Wawie
    to dla mnie problem. Choć mebli się jeszcze nie dorobiłem, to muszę
    wynajmować niewielką ciężarówkę :)

    > Kasa dla moderatora-osoby fizycznej nie przejdzie, pieniadze dla instytucji,
    > ktora cos doklada do swoich zadan, przejdzie. Wiec by trzeba, zeby moderator
    > zostal pracownikiem odpowiedniej instytucji lub jednostki. Watpie, zeby sie
    > zgodzil, bo to bedzie znaczylo, ze bedzie sie musial rozliczac z wykonywania
    > obowiazkow, a to moze byc trudne do przelkniecia dla obecnej moderacji.
    Kto powiedział, że to musi być ktoś z obecnych moderatorów? No, chyba, że
    akurat będzie chciał zmienić pracę :)

    > Jesli nie bedzie moderowac dobrze i sprawnie, to co - wylatuje z roboty?
    Trzeba ustalić pewne kryteria i tyle. Kwestie techniczne (konwersja
    charsetu, html->txt) robi z definicji. Jeżeli ogłoszenie nie spełnia
    kryteriów merytorych, to kontaktuje się z ogłoszeniodawcą sugerując co
    należy zmienić, proponując nawet konkretny tekst. Albo ogłoszeniodawca się
    zgodzi i zmodyfikowane ogłoszenie trafia, albo się nie zgodzi i cóż - śmierć
    frajerom. W ten sposób mamy zadowolonych i czytelników (nowe oferty 5dni w
    tygodniu, 8h na dobę) i ogłoszeniodawców, którzy nie wysyłają ogłoszeń
    w czarną dziurę.
    Jak rozumiem, to największym problem ppo nie są wymaga techniczne/merytoryczne,
    a brak informacji zwrotnej z podaniem przyczyn czemu ogłoszenie nie zostało
    umieszczone.

    > Ale przeciez pl.praca.oferowana nie jest wlasnoscia tego urzedu czy
    > instytucji, dla ktorej by pracowal, wiec pozbywajac sie go instytucja sie
    > pozbywa takze pozytywnego wplywu na ppo. Chyba, zeby instytucja zyskala
    > takze prawo do zatrudnienia moderatora wedle wlasnego uznania, na
    > przejrzystych zasadach oczywiscie. Ale tego chyba obecna "grupa
    > trzymajaca wladze" nie odstapi.
    Wszystko jest do negocjacji. Zawsze można przegłosować status/opis grupy :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Wyrzynarka jest lepsza od wibratora"