PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrać? › Re: co wybra??
    From: "lusterus" <T...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co wybra??
    Date: Fri, 18 Apr 2008 13:00:03 +0200

    > Znajac zycie? jak nie zrobisz sobie uprawnien (aby pojsc na swoje) to
    > nie zarobisz duzo wiecej - ale masz szanse (choc nie wszedzie) wiecej sie
    > nauczyc. Generalnie ja bym wygral US - znaczaca roznica w pensji (praca za
    > "moze" 1600 netto? czy "na pewno"? - sprawdz czy nie robia numeru ze po 3
    > misiacach mowia ze nie bedzie jednak podwyzki - i albo robisz dalej za
    > 1000 albo maja kolejke chetnych na twoje miejsce)

    No właśnie też się nad tym zastanawiam. Kiedy byłem na rozmowie w sprawie
    pracy pani mecenas wyłożyła mi warunki zatrudnienia:
    - umowa zlecenie
    - obowiazek podpisania umowy o nie podejmowaniu pracy przez 10 lat u
    klientów kancelarii
    - 1600 netto po trzech mies. jeżeli będą zadowoleni ze mnie.
    Dopiero gdy do mnie zadzwonili i zaoferowali pracę powiedzialem im ze
    interesuje mnie bardziej umowa o pracę. I wtedy dopiero pani adwokat
    powiedziala ze jezeli po trzech mies. się sprawdzę dostane umowe o pracę.
    Dlatego zastanawima się nad przyjęciem ich propozycji bo trochę o
    kancelariach słyszałem i to raczej mało pozytywnych rzeczy.