PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrać? › Re: co wybra??
  • Data: 2008-04-21 10:03:17
    Temat: Re: co wybra??
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli nic w zamian nie dostaniesz to umowa nie jest wiążąca. Poza tym wydaje
    mi się, że nie można takiej umowy podpisać z kimś kto wykonuje dla Ciebie
    zlecenie. Przecież w takim przypadku nie łączy was nawet stosunek pracy.
    Może są jacyś prawnicy, którzy trochę więcej na ten temat wiedzą??
    Zakaz konkurencji dotyczy pracowników a nie zleceniobiorców.

    A tak zupełnie prywatnie to mi się wydaję, że owa kancelaryja to jest jakiś
    odłam tej sekty, która wszędzie widzi szarą sieć i układy.
    Przepraszam bardza ale jakie tajemnice mógłbyś wynieść przenosząc się do
    klienta?? Gdzie kupic najtańszy papier biurowy, czy gdzie się kupuje
    najlepszą kawę??
    Informacje, które moga stanowić tajemnicę a do których mógłbyś miec dostęp
    sa chronione w zupełnie inny sposób i jako pracownik (nie wiem czy jako
    zleceniobiorca) masz obowiązek ich nieujawniania.
    Jeśli możesz to podziel się chociaż nazwa kancelarii, żeby można bylo ich
    szerokim łukiem unikać.

    PioPio