PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrać? › Re: co wybrać?
  • Data: 2008-04-21 10:11:13
    Temat: Re: co wybrać?
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doswiadczenie zdobyte bedzie
    > dobra karta przetargowa przy pozniejszej zmianie pracy jak i tez
    > umozliwi otawrcie wlasnej dzialalnosci.

    Niekoniecznie doświadczenie w US jest mile widziane. Może na pewne
    stanowiska (księgowość itp).
    Normalnie praca w Urzędach przez dłuższy czas jest raczej niemile widziana w
    sektorze prywatnym. To po prostu dwa inne światy kierujące się innymi
    zasadami.
    Nie wiem czy praca w US jest też atutem przy własnej działaności, chyba, że
    będzie to biuro księgowe to wtedy się zgodzę.
    Jeśli zakładasz karierę w US to może być dobry początek. Zgodzę się z tym,
    że najpierw należy sobie odpowiedzieć co się chce w życu robić i w tym
    kierunku kierować swoją karierę.
    PioPio